Berjimat dengan Domino’s Pizza !

by - Rabu, Mac 04, 2015

 

GST akan tiba ? Abis laa.. nak makan kat luar terutama di fast food dah kena pikir banyak kali ! Maklumlah , mahal cukai weh ! Kan kan ?

Tak semua makanan jadi mahal kan ? Ada yang kekal murah malah lebih berbaloi sebelum kehadiran GST ! Apa dia ?? Hehehe.. Apa kata , cuba DOMINO’S PIZZA yang sememangnya dah terkenal dengan kesedapannya serta harga yang diluar jangkaan ! Murah dan memang murah .. kan kan ?

Dari Fan Page Domino's Pizza Malaysia dengan berani meyakinkan aku bahwa harga sebelum dan selepas GST nanti #StillTheSame ! Tiada pengurangan terutama dari segi size , rasa mahupun kandungannya ! Malah mereka menjanjikan samada pelanggan membayar  #PaySameOrless , sama harga atau kurang dari biasanya.

 

image

Tak cukup menarik lagikah tawaran  Domino’s Pizza ni ? Dah la tu , ada pelbagai aneka pilihan pizza ! Pasti tidak memuakkan pon.. Sebarang perkembangan terkini mengenai Domino’s Pizza , dengan pantasnya akan di update di Fan Page Domino's Pizza Malaysia.

Kenapa nak pening pening kan ? Bila ada yang menjimatkan , maka dengan pantas ajak kawan kawan atau keluarga serbu Domino's Pizza Malaysia !!!

You May Also Like

1 comments