Layan burger bakar di Lava Grill Restaurant

by - Jumaat, Mac 06, 2015

 

Lama tak mai singgah makan sini sejak dapat baby Zahra. Kena tunggu besar skit baru boleh bawak ke sini sebab masa yang ada pon di sebelah malam..

Dan malam ni , sekali lagi aku datang makan di restoran milik Mamu Razman yang juga seorang blogger ( www.dezamancottage.com/ ).. hampir jadi pilot tapi tak jadi sebab mak dia tak benarkan.. Hehehe.. Jadi tokey lagi best apa ?

Terletak di Seri Kembangan , Lava Grill Restaurant ni antara yang awal meniaga di kawasan perniagaan yang semakin membangun. Bila membangun , mulalah serba  serbi naik termasuk harga sewa lot niaga ! Hurmmm..

Ok.. tu cerita lain.. Cerita utama , burger bakar yang aku order . Heheheh ..

image

Dan meatball yang wife aku order.. Hurmm..

image

Satu soalan yang aku tanya dia.. Apakah nanti burger bakarnya akan turut terasa kenaikkan harga akibat dari perlaksanaan GST ? Jawapannya ? Sekarang ni pon dah mula terasa ! Serba serbi bahan mentah dah mula mahal ! Hurmm.. Tapi dia takde la nak naikkan harga pon.. Masih harga sama.. Nampaknya , ada pilihan la kalau aku nak makan di luar kan ? Dari gi makan tempat mahal , baik support kawan kawan niaga kan ?

Cuma aku terperasan sos ada kurang skit .. aku tanya dan jawapannya , kena berjimat tapi kalau pelanggan mintak lebih sos , dia akan bagi la.. takde makna nak kedekut !

InshaAllah nanti #kelabbloggerbenashaari akan buat gathering kat sini.. hehehe ..

You May Also Like

3 comments

  1. Sedapnya tengok..lama tak makan burger.

    BalasPadam
  2. itulah belum masuk bulan 4 pun dah terasa harga barangan makin mahal..

    BalasPadam
  3. nyumsss....nak ikut klab blogger cmne ?

    BalasPadam