Beli barangan keperluan harian melalui whatsapp di Aeon berhampiran anda !

by - Rabu, Julai 14, 2021


Barang keperluan dah banyak abis tapi risau nak keluar dari rumah ? Aku pun macam tu gak. Bukan apa.. kadang kadang kita pun tercuai juga. Puas jaga tapi terleka. Itu yang merisaukan aku. Dan baru baru ni aku ternampak iklan AEON yang mana mereka ada personal shopper yang boleh uruskan masalah aku ni ! Cuma aku tak tau nak cari kat mana nombor telefon mereka. 

Dan masalah aku selesai selepas aku cari di Facebook. Baca dan fahamkan. Kemudian aku mintak wife sediakan senarai barang keperluan yang hendak dibeli. Aku berikan link untuk hubungi mereka , mengikut kawasan dan negeri. Dan AEON berhampiran dengan aku ialah AEON NILAI. Tak jauh pun. Dalam 8 km jer.

Bayaran boleh dibuat secara tunai atau kad ketika penghantaran. Takda masalah pun. Tak perlu bayar secara online. Mudah dan pantas. Senang dan tak perlu risikokan diri dan keluarga. Korang boleh rujuk senarai AEON berhampiran di SINI .


Bukan barang keperluan saja boleh mintak mereka beli tapi apa saja yang ada dalam pasaraya AEON tu boleh mintak mereka belikan. Contohnya macam aku mintak belikan remote Astro dan juga bateri. Boleh je. Takda masalah. Mereka siap call lagi untuk bertanyakan jenis remote dan bagitau harga jualan pada kita sebelum mengambilnya. 

Untuk elakkan kelewatan barang sampai di depan rumah , pastikan awal pagi lagi dah buat penempahan. Cepat buat cepat dapat ! Kiraan upah penghantaran berdasarkan jarak dan juga berat belian kalau tak silap aku. Ok la bagi aku. 

Petang , sampai. Dalam jam 3 gitu la. Ok la kan ? Kalau tidak jenuh gak nak mencari satu satu barang di kedai runcit. Merisikokan diri lagi. Huhuh... Dan pembelian pertama aku tu, menyelesaikan masalah aku yang dok pikir camana nak rentas negeri gi beli barang dapur ! Hahahaha... Kedai Aceh tu ada la tapi tak banyak pilihan.  

You May Also Like

1 comments

  1. Wah menarik , boleh cuba ni nanti saat2 yang memerlukan , kira macam backup plan la.

    BalasPadam