Zombietopia bikin aku tergaru kepala !

by - Julai 04, 2021

Akhirnya main di Disney Hotstar. Tak la menunggu kemunculannya tapi tertanya gak la best ke tak. Aku ingatkan bersiri rupanya tak. Filem ni dah main tahun lepas. Aku je tak tau. Huhuh.. Bukan tak amik tau tapi tak tau. Aku support je filem tempatan cam citer Paskal , Mat Rempit atau Top Gun tu. Tapi faham faham je la. Nak dapat filem tempatan yang menepati selera tu.. payah skit. Bukan tak da.. tapi payah. 

Zombietopia... lakonan Sam, Bront dan entah sapa lagi. Aku tak kenal sangat muka muka baru. Heee.. Aku tengok pun baru setengah pastu dah tukar ke cerita lain. Bukak cerita kartun..kasi anak anak aku tengok. Aku tidur ! Dapat gak sambung cerita tu dalam mimpi. Aku jadi hero dia. Berkesan gak la. Hahaha.. Gurau gurau. 



Ok.. pendapat aku ? Idea tu ada. Jalan cerita tu menarik. Tapi tak real. Dengan zombienya. Pastu babak Sam kena gigit berjemaah. Kita tau zombie tu bukan vampire. Dia makan daging. Lain la zombie Kampung Pisang.. makan otak.

Sampai kat satu babak ni... aku terhenti ! Dia kena gigit. Tapi kat perut dia dibalut. Erk... Adeh.. Kalau buat novel , mesti lagi best ! 



Aku cuba tonton lagi untuk seketika babak ni. Kot kot la dia mimpi diserang zombie tapi tak. Haa... oklah. Boleh layan la sebab ada awek cun dalam tu berlakon. Sam berlakon pon ok. Aku tak salahkan pelakon pelakon filem ni tapi.. tu la... sebagai peminat citer zombie , ni satu kegagalan la. Belum capai tahap menakutkan bila tonton. Huhuh.. Qhaliff takut la tengok. Hee.. aku tak. 

Sila cuba lagi. 

You May Also Like

2 comments