Kerajaan WAJIB Halang Konsert Mohsen Namjoo! WAJIB!

by - Sabtu, Februari 05, 2011

 

++ Nota: Andai negara kita mengisytiharkan bahawa Islam adalah agama rasmi, maka kita (pemimpin atasan) harus dan wajib bertindak ke atas orang yang berada dalam gambar ini. Ikuti sekerat cerita yang aku petik dari laman blog sdr faisal tehrani berkenaan dengan hal si Mohsen Namjoo yang berfaham songsang, dan bakal menyongsangkan pemikiran anak muda kita yang menonton konsertnya. Persoalannya, siapa si Mohsen Namjoo? :)


++ Diharapkan agar saudara seagama dan setanah airku dapat menyebarkan info yang maha penting ini demi menjaga kesucian agama yang kita anuti selama ini. Apalah guna punya ulama, andai ulama kurang peka dengan hal seperti ini. Selamatkan akidah anak-anak muda kita dari terus dibuai irama lagu berlirikkan hinaan kepada Baginda Nabi s.a.w. Sekali lagi aku katakan, apalah guna punya negara yang mengisytiharkan Islam sebagai agama rasminya andai tiada tindakan dibuat bagi menghalang kemaraan musuh yang mulai menyusup masuk, dan mungkin telah lama berada di negara kita yang tercinta. Sila sebarkan info ini sebelum konsert dimulakan pada tarikh yang ada dalam gambar di atas. Sekian...


** Terima kasih buat saudara faisal tehrani atas makluman...

LEBIH LANJUT >  PUISIKABUR

You May Also Like

10 comments

  1. dah baca blog PUISIKABUR dan Faisal Tehrani..takkan sampai macam ni sekali...nampak macam Mohsen Namjoo ni halimunan pada pandangan media plak..

    Ben Ashaari Live In Batu Buruk

    BalasPadam
  2. sapa mohsen???
    kalau muhsin kerani skolah saya tu sy kenal..ahakss *kidding*

    blogger glamer??
    baca la ni..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/siapa-rasa-dirinya-blogger-glamer-sila.html

    BalasPadam
  3. haramkan.....yg mana bercanggah dgn agama

    http://badrul-perjalananku.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. thumbs up..untuk ben.. jalankan tanggung jawab sebagai sifu yg punyai ramai pengikut..insya Allah ada kekuatan sama-sama kita sebarkan

    BalasPadam
  5. salam, thanks abg Ben for the info!

    BalasPadam
  6. terbaca juga tentang ini di blog Faisal tehrani petang tadi.
    banyak betul maklumat berperingkat nasional yang dia dapat bawakan dalam blog. kan?

    penulisan terbaru saya: saya kekal di Mesir buat masa ini

    BalasPadam
  7. hurm.. semoga unsur2 negatif mcm ni dapat disekat.. kalau tak lagi terpesong la akidah ank2 muda kita hari ni.. dah la gejala sosial yg sedia ada skang ni pon masih lom dapat dibendung.. ditokok tambah pulak dengan unsur2 mcm ni pulak kan..

    BalasPadam
  8. siape dia ni? x penah dengor pon?
    ni yg nak buat edisi siasat ni

    BalasPadam
  9. sape pulak la makhluk tuhan ni..?

    * banyak yg sy tertinggal, maklum la duduk kat U area sarawak (pedalaman) ni mmg susah sikit nak dapat update. newspaper pon setakat berita harian N utusan je, yg lain suret kabar local. aduhh..

    BalasPadam
  10. baru fest time dengar nama nih bro... papepun, sebagai negara Islam kerajaan mang ambik tindakan sewajarnya...

    BalasPadam