Juara Gegar Vaganza 2020 !

by - Disember 14, 2020

 

Pilihan aku selepas tonton final malam ni. Juara Ashira. Muss dalam Top 3. Ayu pun. Tapi apakah pilihan aku ni berjaya ? Huhuh.. Tengok di bawah nanti yer.. Sebelum ni , Ashira bukanlah feveret aku tapi persembahan dia di final ni memang mengancam bagi aku. Dia buat betul betul. Suara pun padu. Malah dalam pusingan sebelum sebelum ni pun dia dalam pilihan juri. Maka tak hairanlah dia mampu menjadi juara Gegar Vaganza 2020 ni. 

Aku punya tekaan la. Amatur gitu... Hahaha.. Apa pun tunggu keputusan.. Ni aku tulis sebelum keputusan keluar yer.. 


Noraniza Idris... hurm... sian Kak Ani. Aku faham apa dia rasa tapi dia patut bersikap profesional. Mungkin faktor umur la kot. Mudah tersentap tapi kita tau.. dia memang mudah sentap dari dulu lagi.. hehee.. Sorry kak Ani. Anda seorang yang bagus. 

Oja.. hurm.. Dia bagus. Tapi macam aku kata dari awal lagi.. akan ada sorang yang berkeuntungan dari sudut fizikal untuk sampai ke final dek kerana mampu menarik penonton terutamanya golongan muda muda gitu.. Aku ingatkan Nomad. Tapi Oja lebih bertuah. Heheheh.. Dan Oja berjaya dapat peminat dari generasi baru.. Heee.. realiti. Sayangnya, final ni suara dia tak begitu menyerlah.. bagi aku la. Tenggelam dengan penyanyi penyanyi lain yang lebih menyerlah. 

Dan pemenangnya... 

No 7.. What ??? Ashira ??? Ke laut tekaan aku ! Hahahaha

No 6..  Oja.. Tahniah bro ! 

No 5.. Linda Nanuwil .. Tahniah ! 

No 4..  Noraniza Idris ... aduh laa... Nak komen kang , sentap lak ! Huhu..

No 3.. Ayu Damit ! Woww... Tahniaah ! 

No 2..  Muss..

Juara ... CLIFF UMAR ! 

Adoi laaaa... Adoi laaaa.... Adoi laaaa... Ni last aku tengok Gegar Vaganza ! Lastttt ! Lasst !!! Lassst !!! Arghhh....  

Entah la nak... aku tak puashati !  Tak puashati ! Tak puashaattiii !! Apa pun.. tahniah bro ! Tahniah buat semua ! Anda semua terbaik... Jangan marah yer.. Sekadar pandangan orang amatur bab muzik ni. Heheee...


Dari zero to hero ! Sapa sangka kan ? Aku pun tak kenal dia weh ! Hahaha.. Skang dah kenal tapi masih tak menarik perhatian aku. Heheheee.. Apa pun.. rezeki kan ? Sapa nak kasi 100 ribu wehhh ! Leh beli banyak cincin emas ! Hahaha...


You May Also Like

0 comments