Gugur 144 atlit ? Tindakan MSN dikecam netizen !

by - Januari 06, 2022


Lebih baik gugurkan Timbalan Menteri, potong gaji menteri yang tinggi tinggi itu daripada gugurkan atlit atlit yang sudah banyak berkorban masa dari kecil lagi. Jika tiada timbalan timbalan menteri saja dah cukup boleh cover banyak kos. Itulah yang diluahkan oleh netizen di ruangan komen.

Aku  bersetuju dengan pendapat mereka ini. Jika PM tiada Timbalan selama ini mengapa menteri menteri ini perlukan timbalan? Rasanya buat masa ni , setiap kementerian mahupun Jabatan ni tak perlukan Timbalan Menteri malah rasanya tak  perlu pun banyak banyak menteri. Memadai yang penting penting dan selebihnya, biarlah ketua ketua jabatan tu bertindak terus dibawah arahan Perdana Menteri. Banyak dah jimat kat situ. 

Jom baca sebahagian dari pendapat netizen ini... 





Aku bersetuju jika atlit yang tidak menyerlah, digugurkan atau dipotong gaji. Tapi biarlah adil dan saksama. Jangan ada unsur berat sebelah. Hurm... Jika tidak , sukan di dalam negara ini dah boleh turut berkubur. 

Oh ya.. rasanya menteri sukan tu pun boleh turut gugurkan. Macam takda peranan langsung !


You May Also Like

0 comments