Ahad, 20 Februari 2011

Segmen : SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

-TUTUP SUDAH -

oK.. Hari ni terakhir untuk minggu SUAIKENAL BLOGGER ... Tapi kali ni , aku akan senaraikan url blog ke dalam BENASHAARI2 ...

Sapa sapa boleh join ... Segmen terakhir minggu ini .. Minggu depan segmen lain.. Bukan dah segmen suaikenal blogger... okeh ? Berminat ?

Cam biasa ... sila buat satu entri :

  1. Sila header BEN ASHAARI blog
  2. Tajuk : SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF ! dan linkkan ke entri ini ..
  3. Tu je ... tinggalkan url entri korang ke ruangan komen entri ini ..

Tutup .. malam ni... Sekian .. Jumpa di sana nanti...

431 komen :

«Lebih lama   ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 431   Terbaru›   Baru»
faisal apardi berkata... [Reply to comment]

Nak menempel..huhu

THE LEKAT LEKIT STORY berkata... [Reply to comment]

http://lekatlekitgurl.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

y u y u Z u l a i k h a berkata... [Reply to comment]

saye kurang aktifff :( hmmmmmmmm


melelehh~

Izamir Ridzwan berkata... [Reply to comment]

join jugak... haha

http://www.izamirridzwan.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

irzat adam berkata... [Reply to comment]

da join contest abg ba..

http://adamilodiaries.blogspot.com

a n a . i z z t y berkata... [Reply to comment]

i'm done!

hehehe

http://coratcorethujungjari.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Kak Aya berkata... [Reply to comment]

Saya join minggu suaikenal blogger

http://mycottoncollection.blogspot.com/2011/02/ben-ashaari-blog-saya-seorang-blogger.html

Novelgurl berkata... [Reply to comment]

Salam

http://reality2fantasy.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

faisal apardi berkata... [Reply to comment]

dah join http://faisalapardionair.blogspot.com/

Shahazrin berkata... [Reply to comment]

http://www.shahazrin.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

join...

Nour Akmal berkata... [Reply to comment]

nak join juga......=)

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mia.lia berkata... [Reply to comment]

saya join..hehe
http://luvmia97.blogspot.com/2011/02/ben-ashaari-saya-seorang-blogger-yang.html?utm_source=BP_recent

Lelaki Ini berkata... [Reply to comment]

http://jantankeparat.blogspot.com/2011/02/segmen-ben-ashaari-saya-blogger-aktif.html

JOIN2!!!

DeQdEq berkata... [Reply to comment]

deqdeq join...

http://diyanayaccob-deqdeq.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

~Kirin Selama Perak~ berkata... [Reply to comment]

KSP datang dengan bertongkat sebab nak join
:)
http://kirinselamaperak.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif-kirin.html

Eyrique Ettiqaz. berkata... [Reply to comment]

YE SAYA MEMANG!!!

http://cerita-al-kapoune.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

wAwa wiNkiE berkata... [Reply to comment]

wawa join..!!

http://williewinkie.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Azie Azra berkata... [Reply to comment]

abg Ben.da join !aktif x ?hehehe

http://azieazralicious.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

MyMye MyMya berkata... [Reply to comment]

http://hidupdaku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Umar Faruq berkata... [Reply to comment]

http://red-kamikaze.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

nak join!!

kay_are berkata... [Reply to comment]

bebaru ni dah jadi separa aktif. em..

nur aisya humaira berkata... [Reply to comment]

nak join Bro Ben..:)

http://wrmrsbrown.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

nitestalker berkata... [Reply to comment]

agak aktif tapi segan la...kununnya.... hik hik hik

be my guest...singgah la 2 blog sy...

http//nitestalkerz.blogspot.com

http://i-am-not-a-collector.blogspot.com

FarhaNezam berkata... [Reply to comment]

saya seorang blogger yang sedikit aktif..

http://siryezsir.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

ShUhaDaH berkata... [Reply to comment]

saye join jugak !

http://frogypenguinlove.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

fyqa berkata... [Reply to comment]

done to do from me.

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

hihi. tenkiu abg BEN
;D

iqbalhakimi berkata... [Reply to comment]

http://iqbalhakimi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

join!

NURUL AINI NORAZMAN berkata... [Reply to comment]

sy hyperaktif da ni bro ben,.ha3join!!

http://bicarasigadisdesa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yg-aktif.html

fara_dikri berkata... [Reply to comment]

join ! join ! join !

http://journeyofmysucklife.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Miss Ran berkata... [Reply to comment]

http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

aq islam berkata... [Reply to comment]

atoo akan aktifkan diri,
http://aq-islam.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

farasakura berkata... [Reply to comment]

farasakura join :)

http://miszfarasakura.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Norfa berkata... [Reply to comment]

http://noorfanasir.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

awEEN berkata... [Reply to comment]

join !
http://bintang2aween.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html
thanks incik ben...

esmaxempayar.blogspot.com berkata... [Reply to comment]

saya blogger yang aktif jugakkkkk

http://esmaxempayar.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-bloger-yang-aktif.html

raudhah berkata... [Reply to comment]

salam BA, raudhah saja2 menjoinkan diri. TQ =)

http://anaraudhah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

zie berkata... [Reply to comment]

zie join ek abg ben... ^^

http://secebisbingkisan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

d_tieah berkata... [Reply to comment]

Siap..

http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

af3b_p!LaH berkata... [Reply to comment]

tak aktif sgt la..
hehe..

syaza nazura. berkata... [Reply to comment]

nazu join jugak!

http://syazanazura.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cik aied berkata... [Reply to comment]

dah join! hihi

http://aiedalystic.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

b a m b a m ' s berkata... [Reply to comment]

join jugak! :P

http://bambam-story.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

dayahremlee berkata... [Reply to comment]

bru nk aktif ^^ hehe

http://dayahremlee.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

dayahremlee berkata... [Reply to comment]

bru nk aktif ^^ hehe

http://dayahremlee.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

bun_nee berkata... [Reply to comment]

join

http://bunneesya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Faiz AvA berkata... [Reply to comment]

Joining juga.... :)

http://faizava.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

Makan gula-gula yang berlebihan, boleh jadi hiperaktif. Haha.

miz nurul berkata... [Reply to comment]

Saya JOIN! hurray!

sila lah lawat blog sy yg best tu~ mhee~

http://momoemeuyul.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Cik Leen berkata... [Reply to comment]

salam BA.nak juin :)

http://leenismail.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Siti Noraisyah berkata... [Reply to comment]

Siti join ye.. ^^

http://ctsweet111.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

juzaili alias berkata... [Reply to comment]

tak berapa nak aktif... :(

FaKArePa!n berkata... [Reply to comment]

TERJOIN SUDAH.. HEHE

http://tau4374.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Fakhrul berkata... [Reply to comment]

Abg Ben!! Saya join!! kali ni sy btol2 nk!! hehehehe..sblum ni pn sy sgguh2 jgk...weeee~ http://decadeworld.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

NuSaNa NoSa 91 berkata... [Reply to comment]

alaaa.. xberapa nk aktif la.. huk3~ T_T

padlie berkata... [Reply to comment]

As salam, saya nak join juga

http://ceritapadlie.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

yna fazlyna berkata... [Reply to comment]

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

June Md Fouzi berkata... [Reply to comment]

dh join , setelah lame tak join segmen , hehe
http://akujune.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Sunah Mohammad berkata... [Reply to comment]

enchek ben~ saya join~

http://www.sunahsukasakura.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mas.saari berkata... [Reply to comment]

dah join jugakkkkk!!

http://masikarfan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Awangku Johan berkata... [Reply to comment]

saya kurang aktif... tp dah nak aktif... hehehehe...

eh aktif laaaaa.....

http://goldazone86.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz berkata... [Reply to comment]

okeyh! nak join!

http://hafizkiwi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

MyRa QuEeN berkata... [Reply to comment]

http://ctqueen.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html
join..

nur berkata... [Reply to comment]

Nur join..
http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Jemput ke:ALL IN ONE

norsharmila berkata... [Reply to comment]

blogger yg penah join segmen dlu2 xpe kn join yg ni pulak?

http://norsharmila3343.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

iLa sokmO berkata... [Reply to comment]

mau jugak...

http://akukanila.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz berkata... [Reply to comment]

eh...dah post ke tadi? recheck~ XP

http://hafizkiwi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Salim Harmanain berkata... [Reply to comment]

saye join lagi..
weehooo!!!

http://salimharmanain.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

c-tea berkata... [Reply to comment]

sudah join..sudah join..

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

adrina sidek berkata... [Reply to comment]

udah join ye pak, maceh!

http://luvlyadreena.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

asma :) berkata... [Reply to comment]

http://katakosong.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mamagorjes berkata... [Reply to comment]

dah join...


http://mamagorjes.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Syaira Kayy berkata... [Reply to comment]

join jugak

http://nsk-sunshine.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Fatin Farhana berkata... [Reply to comment]

xaktif mane pun sebenarnya..
:))

http://fatinfarhanabambam.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cinonex coreyan berkata... [Reply to comment]

cinonex join =)

http://cinonexcoreyan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Ibu Arif Atan berkata... [Reply to comment]

Salam, joint jugak!!!

http://kasih-ibu-arif.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html
terima kasih

ku izzati berkata... [Reply to comment]

abg BEN!!!!
nak join~~

http://kni2907.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

❤NazirahMoktar❤ berkata... [Reply to comment]

salam..ni first time join segmen abg ben

Segmen yg saya Join

terime kasih :))

meLLy! berkata... [Reply to comment]

ni saya punya,,


http://thetrulyamalina.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Bahulu berkata... [Reply to comment]

As Salam, Bahulu.com join gakk
Siap lapor diri kat sini

http://bahulucom.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

tomatokering :) berkata... [Reply to comment]

aktif jugak kot,..huu joined ! :)

http://tomatokering.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

anisahnajiyyah berkata... [Reply to comment]

da join..

http://anisahnajiyyahchan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Fatin Fashilin berkata... [Reply to comment]

Fatin dah join taw...u oll apalagi jom22

http://fatinsukebermadah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

~...AmALinA....~ berkata... [Reply to comment]

nak join jugak..
http://aremelyna.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cik sessy berkata... [Reply to comment]

saya nak jugak...

http://duniaku-nieza.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Tim Cik KupuKupu Ungu berkata... [Reply to comment]

assalamulaikum abg ben :)

tim join segmen ni okehh.

sini sini taw.
hehehe

http://cheriterasikupukupuungu.blogspot.com/2011/02/assalamualaikum-semua.html

AMMAR YASIR berkata... [Reply to comment]

Siap:
http://jomklikblog.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

beaty berkata... [Reply to comment]

Do join lagi.....

http://beaty-memyselfandi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Mahfuzah Husna Zulkifli berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum semua. Joined :)

http://mahfuzahhusna.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Zqah Ismail berkata... [Reply to comment]

http://mimpisibunga.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

join !!!!! ^^

alyaaboolat berkata... [Reply to comment]

join jugak!
http://alyaaboolat.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Belalang Hijau berkata... [Reply to comment]

abg ben! nak join!

http://www.suarabawahtanah.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

N o r f i t r i a m e l i a bt R a m l i berkata... [Reply to comment]

saye join ! *perasaan diri aktif :D
haha

http://ceritahatii.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif-d.html

Wan Zulqhairi berkata... [Reply to comment]

http://wamozuwaha.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

darxniq berkata... [Reply to comment]

bro ben...dah join

http://www.darxniq.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

❤zulaikha.afifah❤ berkata... [Reply to comment]

ika join :)

http://dearlyfe.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

miN akiM berkata... [Reply to comment]

abg nk sainnn... haha..;p

http://myflavoroflife.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

jum polow2...^^,

SyUhAdA berkata... [Reply to comment]

syu dah join jgk..

lme x join..

http://snowygirl-syuhada.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

tQ~

❤zulaikha.afifah❤ berkata... [Reply to comment]

ika join !

http://dearlyfe.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

miszATIN berkata... [Reply to comment]

sudah join~

http://dummychic.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Fie aka Tea berkata... [Reply to comment]

bro ben . saye nk join !

http://bluishchoco.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

::fatihahanapi:: berkata... [Reply to comment]

da join abg ben

http://fatihahanapi.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

azie ismail berkata... [Reply to comment]

yeah!!...dah join...

http://rantingkayu89.blogspot.com

Mizz Farah berkata... [Reply to comment]

farah join :)

http://nottygirlz.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

el-janna berkata... [Reply to comment]

saye pestimejoin!!!

http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-bloger-yg-aktif-erk.html

heeeeeeeee

Apple Sweet berkata... [Reply to comment]

dh join nie..

http://sweethoney01.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Join..

Bloglist En. Ben dah dibubarkan ker? Camna nak masuk dlm list nih?


New Entry "Saya seorang blogger yang aktif…"

el-janna berkata... [Reply to comment]

http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-bloger-yg-aktif-erk.html


pestime joinn

cik ayin berkata... [Reply to comment]

join!!!!

http://chentaaku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

deeja berkata... [Reply to comment]

okey en Ben ,deeja join yee

http://www.benashaari.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

EDDIE YUSTIN berkata... [Reply to comment]

join sekali...

http://www.borakkosong.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

muLan mia berkata... [Reply to comment]

im done!!

http://hidupbaik2.blogspot.com/

dean berkata... [Reply to comment]

sya sngat aktif berblog.hehe

http://mamatsudin.blogspot.com/2011/02/tajuk-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

KhairulMahzanMozaini@K.M.M berkata... [Reply to comment]

hai abg ben..
suke join ini segmen!!

http://seribupersoalan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

miss amira liyana~ berkata... [Reply to comment]

ektif lagi setakat niii.. heee



http://ciknalspeaking.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html



woot2!!

Nisa A [Saya Suka Menaip] berkata... [Reply to comment]

nak joinnnn
:D

http://nisamenaip.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

hamihemo berkata... [Reply to comment]

http://hamihemo.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cik gadis berkata... [Reply to comment]

dh join bro BEN

http://haticikgadis.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

maseh2! =)

ZyzyAfrina (: berkata... [Reply to comment]

http://thecrappingstarts.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

xazryx berkata... [Reply to comment]

saya dah join ye .arigato .

http://xazryx.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mottymot berkata... [Reply to comment]

http://mottymot.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mukmien berkata... [Reply to comment]

aku neh xla aktif sangat..tapi hiper aktif ada la hahaha......firstime join segmen ben.. haha


http://belangaburuk.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Clara berkata... [Reply to comment]

http://cerytara.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply to comment]

salam kenal bloggers..
pinky momma in da house..
sape suka make up???

jom la jengah..

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

strawberrycincau berkata... [Reply to comment]

sye blogger baru nak aktif..hehe..
join!!
http://sayetetapsaye.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

♥ LT Gadis Senjakala ♥ berkata... [Reply to comment]

http://lady-twilightmoon.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mula activate diri...
nak join ahaks...

♥ LT Gadis Senjakala ♥ berkata... [Reply to comment]

http://lady-twilightmoon.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

join...:)
activated....

Haziq Haiqal berkata... [Reply to comment]

lepas ni, saya akan update selalu...ngeee

http://mydiaryhaziqhaiqalprop2.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

cik yuz berkata... [Reply to comment]

sy blogger aktif!!

http://cikyuz87.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

nadiemsharmz berkata... [Reply to comment]

smgt tgh bkobar2 nk aktif...hehehhe

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

mukmien berkata... [Reply to comment]

layan................

http://belangaburuk.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

misz sheyla berkata... [Reply to comment]

http://miszsheyla.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

saya ektip..haruslah join

FaRaLySsA berkata... [Reply to comment]

saye nk aktif jugk...cube nasibb..hehe

http://pencintacontest.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Seindah Bicara 2 berkata... [Reply to comment]

sy join jgk.. thanks abg Ben.. =)

http://sipisenan89.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

norsharmila berkata... [Reply to comment]

eh, xsure la da tinggalkn URL blom td. hee


http://norsharmila3343.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

FaRaLySsA berkata... [Reply to comment]

http://kegembiraanygikhlas.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

nk lagi....hehe

nur amalina bt athman berkata... [Reply to comment]

saya nak join..
http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

FaRaLySsA berkata... [Reply to comment]

http://farahmukhlisa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

lagi....hehehe

Nienyz Ayub berkata... [Reply to comment]

siap :)
hehehehe

http://writingbynienyz.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

♥Pu3 cOkELat♥ berkata... [Reply to comment]

saya jOin! ;)

http://quinginterbangtinggikeawan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html?zx=4d4e2f0af5764785

Sembang2 wif Yuyue berkata... [Reply to comment]

salam abg ben uchuk...hee..yuyue join :)

http://adewkyuyueaffens.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

KaTak PiNk berkata... [Reply to comment]

dh join
http://atieatiqah46.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cik Dil berkata... [Reply to comment]

wahh Dil join laa..heehe

http://semanisepal90.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

nurul nabila bt medan berkata... [Reply to comment]

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Arikal Razali berkata... [Reply to comment]

http://arikalrazali.blogspot.com/2011/02/post-37-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Amzar Syazani berkata... [Reply to comment]

Dah join gak !!!

http://diariamzar.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

imaza93 berkata... [Reply to comment]

nak join ^^


http://imaza93luvgreen.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

ameerzzz berkata... [Reply to comment]

done.....:-)

thanks to abg ben......nie br first time join abg ben punye segment....sblm nie baca je...hehe....nie link ker blog sy....

http://ameerzzz.blogspot.com

p/s....if abg da review my blog....i really appreciate if u like to komen regarding my bloh.......hehe....

FariehanIbrahim [LBC] berkata... [Reply to comment]

ehem3x, join juaa~~(^^)v

http://coretanakukahini.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Join

http://www.greenappleku.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Erk..En.Ben, nampaknya bloglist telah dibubar. Camna saya nak join nih. Nak juga masuk dlm senarai bloglist tu..waaaaa..

Matika berkata... [Reply to comment]

nak join2..nak join..

http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

T'nie on the Blog berkata... [Reply to comment]

2011 saya menjadi aktif! yeay!!
betol! saya aktif x tipu..hihi
http://clothpuppet.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

iLa VaNiLLa berkata... [Reply to comment]

join2 !!

http://vanillasynus.blogspot.com/2011/02/ila-seorang-blogger-yang-aktif.html

♥Nanie Natasha♥ berkata... [Reply to comment]

http://schasblog.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Puteri Ketenangan^^ berkata... [Reply to comment]

nak join sama :)

http://puteriketenangan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Syarafina Zaini berkata... [Reply to comment]

walaupun entri sebulan tak cecah ratus2, tapi saya tetap aktif.. hehe~


http://ceritasyarafina.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

iezawanza berkata... [Reply to comment]

da joinn

http://iezawanza.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

.nuruashia. berkata... [Reply to comment]

http://nuruashia.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

nuru join.! :D

kiera'sakura berkata... [Reply to comment]

abg ben tumpang join erk

http://kierasakura.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cek chun berkata... [Reply to comment]

http://cekrasala.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Cik Eka berkata... [Reply to comment]

eka join....sibuk buat karipap pon masih sempat jon curi tulang....hehehe..semangat!

http://ekahafizy.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

cik masyitahfarid berkata... [Reply to comment]

masyitah dah join!

http://missmasyitah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

NuRuL berkata... [Reply to comment]

JOIN JUGAK!

http://nurulcomeygurl93.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

ilham_un berkata... [Reply to comment]

http://semekarsakuraputih.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

harap2 masih lagi sempat yer cik ben..:)

Farhanah Mokthar berkata... [Reply to comment]

Salam abang ben, saya join..

http://anakincikmokthar.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

R E A D.. berkata... [Reply to comment]

Nak sertai segmen nih..

http://readmb.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

LittleGurl berkata... [Reply to comment]

As salam,

abg ben! LG da join. ngeeee ^.^

http://littlegurlpunyeblog.blogspot.com/2011/02/segmen-baru-saya-seorang-blogger-yang.html

diari hidup berkata... [Reply to comment]

EN BA saya join jugak ye..
http://daridirinisa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Nursyahida Daud berkata... [Reply to comment]

Salam abang ben,
I'm j0in, and i'm d0ne it... =)

diz is my link :: http://nursyahida-thisisme.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

meira berkata... [Reply to comment]

meira kechik comey pun nak join jugak!!!

http://meira-kechikcomey.blogspot.com

Nur Al-Hafila berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum. Saya join segmen nih.

http://misssecreito.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Qaseh chenta berkata... [Reply to comment]

i join....
http://deqwa2u.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Qaseh chenta berkata... [Reply to comment]

i join....
http://deqwa2u.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Hazmin berkata... [Reply to comment]

saya dah join jugak

http://bloghazmin.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

kaizen berkata... [Reply to comment]

http://mhs-kaizen.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

alepridz berkata... [Reply to comment]

saya ALEPRIDZ mengjoinkan diri dalam segmen ini.... hiahhhh~~~~

http://alepcrazy.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

sensei_syieda berkata... [Reply to comment]

sy join juga..^^

http://areyougudgirl.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Penjejak Mimpi berkata... [Reply to comment]

joint..

http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

tq ben.. :)

Penjejak Mimpi berkata... [Reply to comment]

joint..

http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

tq ben.. :)

Lulu caldina berkata... [Reply to comment]

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Nadia Nadiana berkata... [Reply to comment]

Abg Ben, sy nk join!!!!

http://nadianadiana89.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Saiful Zaini berkata... [Reply to comment]

join segmen ni jugak...

http://saifulofficial.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

wanmardziyyah berkata... [Reply to comment]

CikWan join :)


http://wanmardziyyah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Cik Dya berkata... [Reply to comment]

Cik Dya join gak nih

http://iamdya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

Azwa Azee berkata... [Reply to comment]

datang join..

http://azwazeemohddaim.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

нαηιмQαтяυηηα∂α berkata... [Reply to comment]

hye abg ben! saye join..

http://mawarmawarputih.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

IzwanNie berkata... [Reply to comment]

join juga.. ^_^

http://whitelewfblack.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

►AdamXis◄ berkata... [Reply to comment]

Assalam en.Ben, nak join jugak...saye selitkan banyak kenapa saya blogger aktif...jadi entry saye jadi panjang...bahahaha

http://www.adamxis.com/2011/02/segmen-aku-seorang-blogger-yang-aktif.html (CTRL+KLIK LINK)

anaiha yusof berkata... [Reply to comment]

http://splendiferousandleisure.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html
1st time saya join =)

ewanrani berkata... [Reply to comment]

nak join gak segment abg ben nie...
akhirnya join gak segmen nie..yahooo..

http://ewanrani.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

faiqah berkata... [Reply to comment]

JOIN SEGMEN ABANG BEN LAGI:)
http://faiqahmohd.blogspot.com/2011/02/segmensaya-seorang-blogger-aktif.html

meraa [xoxo] berkata... [Reply to comment]

http://meraacamarena.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

dh join :)

sis92 berkata... [Reply to comment]

SALAM...
sis kobar-kobar nak aktif ni..hehe

http://wwwgadissemasa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

KANTA MATA KELABU berkata... [Reply to comment]

dah join dah... huhuu
http://zarul90soul.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html?zx=36b1602115709270

KANTA MATA KELABU berkata... [Reply to comment]

dah join dah... huhuu
http://zarul90soul.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html?zx=36b1602115709270

wiwie s. berkata... [Reply to comment]

http://say-it-freely.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

GeminiGurlz berkata... [Reply to comment]

http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

join!!

sharifahzakiah berkata... [Reply to comment]

saya blogger baru yang nak myibuk gak abg ben :)
http://zaimzakiah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

Muhammad Khairul Fahmi berkata... [Reply to comment]

dah join ^_^

http://fahmiberdiridisini.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

hasrul hassan berkata... [Reply to comment]

Salam bro.
Nih entri dari saya.

http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

faraa halim berkata... [Reply to comment]

http://faraaaahalim.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

DH JOIN ;))

Mama Hanim berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum.. saya nak join juga.. tq.

http://cintapertamakami.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

«Lebih lama ‹Lebih lama   1 – 200 daripada 431   Terbaru› Baru»

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI