Segmen : SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

-TUTUP SUDAH -

oK.. Hari ni terakhir untuk minggu SUAIKENAL BLOGGER ... Tapi kali ni , aku akan senaraikan url blog ke dalam BENASHAARI2 ...

Sapa sapa boleh join ... Segmen terakhir minggu ini .. Minggu depan segmen lain.. Bukan dah segmen suaikenal blogger... okeh ? Berminat ?

Cam biasa ... sila buat satu entri :

  1. Sila header BEN ASHAARI blog
  2. Tajuk : SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF ! dan linkkan ke entri ini ..
  3. Tu je ... tinggalkan url entri korang ke ruangan komen entri ini ..

Tutup .. malam ni... Sekian .. Jumpa di sana nanti...

431 ulasan:

  1. http://lekatlekitgurl.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  2. saye kurang aktifff :( hmmmmmmmm


    melelehh~

    BalasPadam
  3. join jugak... haha

    http://www.izamirridzwan.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  4. da join contest abg ba..

    http://adamilodiaries.blogspot.com

    BalasPadam
  5. i'm done!

    hehehe

    http://coratcorethujungjari.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  6. Saya join minggu suaikenal blogger

    http://mycottoncollection.blogspot.com/2011/02/ben-ashaari-blog-saya-seorang-blogger.html

    BalasPadam
  7. Salam

    http://reality2fantasy.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  8. dah join http://faisalapardionair.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. http://www.shahazrin.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    join...

    BalasPadam
  10. nak join juga......=)

    http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  11. saya join..hehe
    http://luvmia97.blogspot.com/2011/02/ben-ashaari-saya-seorang-blogger-yang.html?utm_source=BP_recent

    BalasPadam
  12. http://jantankeparat.blogspot.com/2011/02/segmen-ben-ashaari-saya-blogger-aktif.html

    JOIN2!!!

    BalasPadam
  13. deqdeq join...

    http://diyanayaccob-deqdeq.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  14. KSP datang dengan bertongkat sebab nak join
    :)
    http://kirinselamaperak.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif-kirin.html

    BalasPadam
  15. YE SAYA MEMANG!!!

    http://cerita-al-kapoune.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  16. wawa join..!!

    http://williewinkie.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  17. abg Ben.da join !aktif x ?hehehe

    http://azieazralicious.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  18. http://hidupdaku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  19. http://red-kamikaze.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    nak join!!

    BalasPadam
  20. bebaru ni dah jadi separa aktif. em..

    BalasPadam
  21. nak join Bro Ben..:)

    http://wrmrsbrown.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  22. agak aktif tapi segan la...kununnya.... hik hik hik

    be my guest...singgah la 2 blog sy...

    http//nitestalkerz.blogspot.com

    http://i-am-not-a-collector.blogspot.com

    BalasPadam
  23. saya seorang blogger yang sedikit aktif..

    http://siryezsir.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  24. saye join jugak !

    http://frogypenguinlove.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  25. done to do from me.

    http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    hihi. tenkiu abg BEN
    ;D

    BalasPadam
  26. http://iqbalhakimi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    join!

    BalasPadam
  27. sy hyperaktif da ni bro ben,.ha3join!!

    http://bicarasigadisdesa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yg-aktif.html

    BalasPadam
  28. join ! join ! join !

    http://journeyofmysucklife.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  29. http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  30. atoo akan aktifkan diri,
    http://aq-islam.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  31. farasakura join :)

    http://miszfarasakura.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  32. http://noorfanasir.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  33. join !
    http://bintang2aween.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html
    thanks incik ben...

    BalasPadam
  34. saya blogger yang aktif jugakkkkk

    http://esmaxempayar.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-bloger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  35. salam BA, raudhah saja2 menjoinkan diri. TQ =)

    http://anaraudhah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  36. zie join ek abg ben... ^^

    http://secebisbingkisan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  37. Siap..

    http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  38. nazu join jugak!

    http://syazanazura.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  39. dah join! hihi

    http://aiedalystic.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  40. join jugak! :P

    http://bambam-story.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  41. bru nk aktif ^^ hehe

    http://dayahremlee.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  42. bru nk aktif ^^ hehe

    http://dayahremlee.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  43. join

    http://bunneesya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  44. Joining juga.... :)

    http://faizava.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

    Makan gula-gula yang berlebihan, boleh jadi hiperaktif. Haha.

    BalasPadam
  45. Saya JOIN! hurray!

    sila lah lawat blog sy yg best tu~ mhee~

    http://momoemeuyul.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  46. salam BA.nak juin :)

    http://leenismail.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  47. Siti join ye.. ^^

    http://ctsweet111.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  48. TERJOIN SUDAH.. HEHE

    http://tau4374.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  49. Abg Ben!! Saya join!! kali ni sy btol2 nk!! hehehehe..sblum ni pn sy sgguh2 jgk...weeee~ http://decadeworld.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  50. alaaa.. xberapa nk aktif la.. huk3~ T_T

    BalasPadam
  51. As salam, saya nak join juga

    http://ceritapadlie.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  52. http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  53. dh join , setelah lame tak join segmen , hehe
    http://akujune.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  54. enchek ben~ saya join~

    http://www.sunahsukasakura.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  55. dah join jugakkkkk!!

    http://masikarfan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  56. saya kurang aktif... tp dah nak aktif... hehehehe...

    eh aktif laaaaa.....

    http://goldazone86.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  57. okeyh! nak join!

    http://hafizkiwi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  58. http://ctqueen.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html
    join..

    BalasPadam
  59. Nur join..
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    Jemput ke:ALL IN ONE

    BalasPadam
  60. blogger yg penah join segmen dlu2 xpe kn join yg ni pulak?

    http://norsharmila3343.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  61. mau jugak...

    http://akukanila.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  62. eh...dah post ke tadi? recheck~ XP

    http://hafizkiwi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  63. saye join lagi..
    weehooo!!!

    http://salimharmanain.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  64. sudah join..sudah join..

    http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  65. udah join ye pak, maceh!

    http://luvlyadreena.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  66. http://katakosong.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  67. dah join...


    http://mamagorjes.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  68. join jugak

    http://nsk-sunshine.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  69. xaktif mane pun sebenarnya..
    :))

    http://fatinfarhanabambam.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  70. cinonex join =)

    http://cinonexcoreyan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  71. Salam, joint jugak!!!

    http://kasih-ibu-arif.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html
    terima kasih

    BalasPadam
  72. abg BEN!!!!
    nak join~~

    http://kni2907.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  73. salam..ni first time join segmen abg ben

    Segmen yg saya Join

    terime kasih :))

    BalasPadam
  74. ni saya punya,,


    http://thetrulyamalina.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  75. As Salam, Bahulu.com join gakk
    Siap lapor diri kat sini

    http://bahulucom.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  76. aktif jugak kot,..huu joined ! :)

    http://tomatokering.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  77. da join..

    http://anisahnajiyyahchan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  78. Fatin dah join taw...u oll apalagi jom22

    http://fatinsukebermadah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  79. nak join jugak..
    http://aremelyna.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  80. saya nak jugak...

    http://duniaku-nieza.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  81. assalamulaikum abg ben :)

    tim join segmen ni okehh.

    sini sini taw.
    hehehe

    http://cheriterasikupukupuungu.blogspot.com/2011/02/assalamualaikum-semua.html

    BalasPadam
  82. Siap:
    http://jomklikblog.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  83. Do join lagi.....

    http://beaty-memyselfandi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  84. Assalamualaikum semua. Joined :)

    http://mahfuzahhusna.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  85. http://mimpisibunga.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    join !!!!! ^^

    BalasPadam
  86. join jugak!
    http://alyaaboolat.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  87. abg ben! nak join!

    http://www.suarabawahtanah.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  88. saye join ! *perasaan diri aktif :D
    haha

    http://ceritahatii.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif-d.html

    BalasPadam
  89. http://wamozuwaha.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  90. bro ben...dah join

    http://www.darxniq.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  91. ika join :)

    http://dearlyfe.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  92. abg nk sainnn... haha..;p

    http://myflavoroflife.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    jum polow2...^^,

    BalasPadam
  93. syu dah join jgk..

    lme x join..

    http://snowygirl-syuhada.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    tQ~

    BalasPadam
  94. ika join !

    http://dearlyfe.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  95. sudah join~

    http://dummychic.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  96. da join abg ben

    http://fatihahanapi.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  97. yeah!!...dah join...

    http://rantingkayu89.blogspot.com

    BalasPadam
  98. farah join :)

    http://nottygirlz.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  99. saye pestimejoin!!!

    http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-bloger-yg-aktif-erk.html

    heeeeeeeee

    BalasPadam
  100. dh join nie..

    http://sweethoney01.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  101. Join..

    Bloglist En. Ben dah dibubarkan ker? Camna nak masuk dlm list nih?


    New Entry "Saya seorang blogger yang aktif…"

    BalasPadam
  102. http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-bloger-yg-aktif-erk.html


    pestime joinn

    BalasPadam
  103. join!!!!

    http://chentaaku.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  104. okey en Ben ,deeja join yee

    http://www.benashaari.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  105. join sekali...

    http://www.borakkosong.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  106. im done!!

    http://hidupbaik2.blogspot.com/

    BalasPadam
  107. sya sngat aktif berblog.hehe

    http://mamatsudin.blogspot.com/2011/02/tajuk-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  108. hai abg ben..
    suke join ini segmen!!

    http://seribupersoalan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  109. ektif lagi setakat niii.. heee



    http://ciknalspeaking.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html



    woot2!!

    BalasPadam
  110. nak joinnnn
    :D

    http://nisamenaip.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  111. http://hamihemo.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  112. dh join bro BEN

    http://haticikgadis.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    maseh2! =)

    BalasPadam
  113. http://thecrappingstarts.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  114. saya dah join ye .arigato .

    http://xazryx.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  115. http://mottymot.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  116. aku neh xla aktif sangat..tapi hiper aktif ada la hahaha......firstime join segmen ben.. haha


    http://belangaburuk.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  117. http://cerytara.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  118. salam kenal bloggers..
    pinky momma in da house..
    sape suka make up???

    jom la jengah..

    http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  119. sye blogger baru nak aktif..hehe..
    join!!
    http://sayetetapsaye.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  120. http://lady-twilightmoon.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    mula activate diri...
    nak join ahaks...

    BalasPadam
  121. http://lady-twilightmoon.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    join...:)
    activated....

    BalasPadam
  122. lepas ni, saya akan update selalu...ngeee

    http://mydiaryhaziqhaiqalprop2.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

    BalasPadam
  123. sy blogger aktif!!

    http://cikyuz87.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  124. smgt tgh bkobar2 nk aktif...hehehhe

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  125. layan................

    http://belangaburuk.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  126. http://miszsheyla.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    saya ektip..haruslah join

    BalasPadam
  127. saye nk aktif jugk...cube nasibb..hehe

    http://pencintacontest.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  128. sy join jgk.. thanks abg Ben.. =)

    http://sipisenan89.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  129. eh, xsure la da tinggalkn URL blom td. hee


    http://norsharmila3343.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  130. http://kegembiraanygikhlas.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    nk lagi....hehe

    BalasPadam
  131. saya nak join..
    http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  132. http://farahmukhlisa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    lagi....hehehe

    BalasPadam
  133. siap :)
    hehehehe

    http://writingbynienyz.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  134. saya jOin! ;)

    http://quinginterbangtinggikeawan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html?zx=4d4e2f0af5764785

    BalasPadam
  135. salam abg ben uchuk...hee..yuyue join :)

    http://adewkyuyueaffens.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  136. dh join
    http://atieatiqah46.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  137. wahh Dil join laa..heehe

    http://semanisepal90.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  138. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  139. http://arikalrazali.blogspot.com/2011/02/post-37-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  140. Dah join gak !!!

    http://diariamzar.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  141. nak join ^^


    http://imaza93luvgreen.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  142. done.....:-)

    thanks to abg ben......nie br first time join abg ben punye segment....sblm nie baca je...hehe....nie link ker blog sy....

    http://ameerzzz.blogspot.com

    p/s....if abg da review my blog....i really appreciate if u like to komen regarding my bloh.......hehe....

    BalasPadam
  143. ehem3x, join juaa~~(^^)v

    http://coretanakukahini.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  144. Join

    http://www.greenappleku.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    Erk..En.Ben, nampaknya bloglist telah dibubar. Camna saya nak join nih. Nak juga masuk dlm senarai bloglist tu..waaaaa..

    BalasPadam
  145. nak join2..nak join..

    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  146. 2011 saya menjadi aktif! yeay!!
    betol! saya aktif x tipu..hihi
    http://clothpuppet.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  147. join2 !!

    http://vanillasynus.blogspot.com/2011/02/ila-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  148. http://schasblog.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  149. nak join sama :)

    http://puteriketenangan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  150. walaupun entri sebulan tak cecah ratus2, tapi saya tetap aktif.. hehe~


    http://ceritasyarafina.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  151. da joinn

    http://iezawanza.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  152. http://nuruashia.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    nuru join.! :D

    BalasPadam
  153. abg ben tumpang join erk

    http://kierasakura.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  154. http://cekrasala.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  155. eka join....sibuk buat karipap pon masih sempat jon curi tulang....hehehe..semangat!

    http://ekahafizy.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  156. masyitah dah join!

    http://missmasyitah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  157. JOIN JUGAK!

    http://nurulcomeygurl93.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  158. http://semekarsakuraputih.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    harap2 masih lagi sempat yer cik ben..:)

    BalasPadam
  159. Salam abang ben, saya join..

    http://anakincikmokthar.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  160. Nak sertai segmen nih..

    http://readmb.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  161. As salam,

    abg ben! LG da join. ngeeee ^.^

    http://littlegurlpunyeblog.blogspot.com/2011/02/segmen-baru-saya-seorang-blogger-yang.html

    BalasPadam
  162. EN BA saya join jugak ye..
    http://daridirinisa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  163. Salam abang ben,
    I'm j0in, and i'm d0ne it... =)

    diz is my link :: http://nursyahida-thisisme.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  164. meira kechik comey pun nak join jugak!!!

    http://meira-kechikcomey.blogspot.com

    BalasPadam
  165. Assalamualaikum. Saya join segmen nih.

    http://misssecreito.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  166. i join....
    http://deqwa2u.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  167. i join....
    http://deqwa2u.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  168. saya dah join jugak

    http://bloghazmin.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  169. http://mhs-kaizen.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  170. saya ALEPRIDZ mengjoinkan diri dalam segmen ini.... hiahhhh~~~~

    http://alepcrazy.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  171. sy join juga..^^

    http://areyougudgirl.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  172. joint..

    http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    tq ben.. :)

    BalasPadam
  173. joint..

    http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    tq ben.. :)

    BalasPadam
  174. http://lulu-pages.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  175. Abg Ben, sy nk join!!!!

    http://nadianadiana89.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  176. join segmen ni jugak...

    http://saifulofficial.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  177. CikWan join :)


    http://wanmardziyyah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  178. Cik Dya join gak nih

    http://iamdya.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  179. datang join..

    http://azwazeemohddaim.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  180. hye abg ben! saye join..

    http://mawarmawarputih.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  181. join juga.. ^_^

    http://whitelewfblack.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  182. Assalam en.Ben, nak join jugak...saye selitkan banyak kenapa saya blogger aktif...jadi entry saye jadi panjang...bahahaha

    http://www.adamxis.com/2011/02/segmen-aku-seorang-blogger-yang-aktif.html (CTRL+KLIK LINK)

    BalasPadam
  183. http://splendiferousandleisure.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html
    1st time saya join =)

    BalasPadam
  184. nak join gak segment abg ben nie...
    akhirnya join gak segmen nie..yahooo..

    http://ewanrani.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  185. JOIN SEGMEN ABANG BEN LAGI:)
    http://faiqahmohd.blogspot.com/2011/02/segmensaya-seorang-blogger-aktif.html

    BalasPadam
  186. http://meraacamarena.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    dh join :)

    BalasPadam
  187. SALAM...
    sis kobar-kobar nak aktif ni..hehe

    http://wwwgadissemasa.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  188. dah join dah... huhuu
    http://zarul90soul.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html?zx=36b1602115709270

    BalasPadam
  189. dah join dah... huhuu
    http://zarul90soul.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html?zx=36b1602115709270

    BalasPadam
  190. http://say-it-freely.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  191. http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    join!!

    BalasPadam
  192. saya blogger baru yang nak myibuk gak abg ben :)
    http://zaimzakiah.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

    BalasPadam
  193. dah join ^_^

    http://fahmiberdiridisini.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam
  194. Salam bro.
    Nih entri dari saya.

    http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-aktif.html

    BalasPadam
  195. http://faraaaahalim.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    DH JOIN ;))

    BalasPadam
  196. Assalamualaikum.. saya nak join juga.. tq.

    http://cintapertamakami.blogspot.com/2011/02/saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.