Aku tak cukup rajin ? - BEN ASHAARI

Aku tak cukup rajin ?

 

image

Tersenyum tengok lelaki ni.. Mesti kalau kat pejabat , meja dia giler punya kemas ! Hahahaha .. Berbeza dengan aku. Teringat aku di pejabat dulu.. meja aku , kalau bos lalu mesti pening ! Hahahaha.. Tapi aku tak kisah pon ! Aku memang suka begitu.. Tu tandanya orang tu kreatif woo !

Aku tau.. mesti kata aku bagi alasan , kan ?

image

Lalalalaaa… Sebab tu kalau kat kaunter tu , aku susun je.. tak kira la basah ke , kering ke.. Maklumlah , anak dok menjerit .. berlari ! Nak tengok diaorang ke , nak susun barang ? Hahahaha.. Penat wooo !

3 ulasan:

  1. Hahaha..OCD la bagus. Lalalalalla

    BalasPadam
  2. Hubby Nina rajin asingkan barang... kalau nina sendirian shopping bersalah anak-anak memang tak done nak susun asingkan bagai....
    Yelah, ngan nak tengok anak-anak lagi...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.