Gathering Raya #KBBA9 : Jutaan terima kasih kepada para penaja !

by - Ahad, Julai 31, 2016

 

image

Alhamdulillah… berakhir sudah Gathering Raya #KBBA9 yang cukup havoc namun terkawal. Hari bersejarah ini takkan terjadi jika tiada sokongan dari rakan rakan penaja seperti ..

UMMIZA CAFE – Cafe yang memang dah menjadi tumpuan ramai terutama mereka yang kerja atau tinggal di area Jenderam atau Sepang di sebelah siang hari.. sarapan dan makan tengaharinya memang melazatkan ! Leh rujuk pada entri aku yang lepas  ! UMMIZA CAFE ! Bukan sekadar CAFE !

image

Yeo’s Malaysia – Tak perlu dah nak diperkenalkan ! Memang dah cukup popular di dalam peti ais umah kita .. kan ? Hehehehhe.. Terima kasihh !

image

SecondItem Burger – Ahaa.. bagi peminat burger dan western food , leh try makan kat restoran dia.. Memang dikatakan yang pernah pergi tu , takkan rasa menyesal la.. Aku lama dah teringin nak pergi ! Tak sampai sampai je la.. Tapi dari apa yang ditaja . rata rata berpuashati la !

image imageimage

COSMODERM – Produk keluaran Cosmoderm , memang diyakini ramai dan yang penting ada status HALAL dan juga KKM. Cosmoderm bukan setahun dua dalam bidangnya.. Untuk gathering kali ni , Cosmoderm menyumbang 3 hamper yang berisi produk produk terbaiknya.

image

Tigerus – Cendawan Susu Harimau. Aku selalu cerita kat FB dan juga blog aku. Memang terbaik produk ni. Antara yang mengakui keberkesan produk dari Cendawan Susu Harimau ni , mantan Perdana Menteri kita , Tun Mahathir !

image image image

Fata Bestari Holdings Sdn Bhd –Pemasangan partition dan CCTV Fata Tech – Seluruh Selangor , Kuala Lumpur , Seremban , Putrajaya, Cyberjaya dan juga Bangi.

image

Apa lagi eh… hurmm.. hurmm.. Penaja kambing golek , mintak dirahsiakan.. Jutaan terima kasih boss ! Semua berpuashati dengan majlis hari ni. Semoga Allah berkati dan murahkan rezeki mereka yang sudi menyokong majlis ini dan juga blogger blogger yang datang ke majlis , tadi.

You May Also Like

6 comments

  1. Thanks jugak abg ben. Kasi peluang lagi utk gathering bersama sama tahun ni..

    BalasPadam
  2. Terima kasih banyak2 kepada penaja... Gathering berjalan lancar... Makanan semua ohsem! Hadiah pun ohsem juga...

    BalasPadam
  3. macam best je burger tu.

    http://adamshub.my/blog/

    BalasPadam