Kempen Makan Makan Raya U Mobile–Ketchup

by - Sabtu, Julai 16, 2016

 

Jom gi beraya bersama U Mobile !

image

Ada dua lokasi Makan Makan Raya anjuran U Mobile-Ketchup hari ni. Satu di Sangkaya , Jalan Alor dan satu lagi , Fish & Co di Pavilion. Terus terang , aku tak pernah gi makan kat sini sebelum ni. Hanya dengar cerita jer.. Kali ni , aku berpeluang merasainya..

Yang pertama.. Sangkaya. Sangkaya ada banyak cawangan. Yang terawal adalah di Jalan Alor sebelum ianya ‘meletop’ ! Huhuh.. Terus popular wooo ! Apa yang menyebabkan ianya popular ?

Aku berkesempatan merasai dua menu utama mereka. Ikutkan , banyak yang sedap ! Aku tak nak korang terpikat dengan apa yang aku sajikan di bawah ni. Kena g tengok sendiri.. hehehe..

image

image

image

image

Yang bawah ni, terhad ! Selagi ada musim durian , selagi tu ada menu ni. Hehehe.. Maka , sila cepat cepat dapatkan di Sangkaya !!

image

Insan yang bertanggungjawab menaikkan nama Sangkaya ! Ah Bok yang juga seorang blogger yang terkenal !

image

Kemudian , pergi ke Fish & Co di Pavilion. Secara jujurnya, aku dah banyak kali dapat jemputan untuk ke Fish & Co ni tapi tak berpeluang nak memenuhi jemputan tersebut. Kali ni , aku pergi sebab dengar cerita lagi sedap dari Fish Manhattan. Hurmm..

Dan.. memang lagi sedap ! Huhuhuh.. Fish Manhattan , baru ni aku gi makan kat Alamanda , makin merosot rasanya ! Nampaknya aku kena cari Fish & Co lak pasni.. huhuhu..

image

image

image

image

image

image

Mengenai Kempen Makan Makan. Sempena Ramadan dan Aidilfitri ni , satu kempen istimewa U Mobile utk hargai pelanggan mereka , promosi istimewa telah ditawarkan di 6 F&B  terkenal. Antarnya  Sweet Hut , Caffe Bene , Yoshinoya & Hanamaru.. Sangkaya dan Fish & Co ! Kempen bermula 1 Jun 2016 dan berakhir 31 Julai 2016.

Bagaimana nak turut serta ? Bila pelanggan bayar bil atau top up prepaid dengan menggunakan aplikasi  MyUMobile , mereka akan dapat offer dari situ ! Dan mereka juga berpeluang memenangi 3 hari 2 malam percutian di Pulau Pinang.

Sedap ! Huhuhhu.. Esok ada lagi.. hehehe..

You May Also Like

1 comments