Beli kelengkapan persekolahan di Thomx School. Segalanya ada di sini !

by - Isnin, Disember 21, 2020

Takut nak bawak anak anak ke mall untuk mencari baju sekolah ? Jangan risau. Thomx School ada ! Baju sekolah berkualiti untuk anak anak kita.. hanya di hujung jari kita jer. Dapatkan ukuran size yang betul dan segalanya selesai. 

Dengan harga yang mampu beli , kualiti kain yang bagus.. malah tiada lagi masalah baju berkedut pada baju sekolah ketika mereka di sekolah ! Bayangkan baju anak kita tu , mudah digosok dan anti kedut ! Pergh... Jimat masa dan mata pun tak sakit tiap kali menjemput anak. Kemas je gitu.. Kain pun jenis licin dan lembut. Selesa nak pakai. 


Siap untuk ke sekolah ! Semangat 2021 membara di jiwa. Bakal harungi pengalaman baru yang lebih mencabar. 





Manakala seluar pula , dari kain cotton. Memang sedap la nak pakai. Jahitan kemas membuatkan si pemakai terasa cam dihargai gitu.  Dan tak perlu risau jika korang salah size. Boleh je pulangkan. Ikut je prosedur yang ditetapkan. Tak perlu kelam kabut. Ada 365 hari untuk lakukan pemulangan tu

Mudah kan ? Pilih , bayar.. dan tunggu jer. Tak perlu risikokan anak anak kita.. Kenapa Thomx School ? Nah... Pastinya kualiti , anti kedutan , kain yang lembut dan sejuk.. selesa untuk dipakai ! Dan si pemakai kelihatan cukup bergaya dan kacak gitu.. 







Ukuran size baju untuk sekolah rendah dan juga sekolah menengah. Dapatkan ukuran tepat atau biarlah lebih sedikit besarnya. Maklmulah , anak anak membesar dengan cepat zaman ni. Faktor pemakanan gitu. Hehehe.. Biar boleh pakai untuk setahun dua. Dapat jimat skit kan ? Kain dah bagus.. Tahan lasak. Biarlah berbaloi membelinya. 





Selain dari pakaian sekolah , ada juga pakaian seragam untuk aktiviti ko kurikulum seperti kadet bomba , kadet bersatu , kadet pertahanan awam , kadet polis, Bulan Sabit Merah dan sebagainya. Boleh tengok sendiri di laman web Thomx School . Oh ya, kasut sekolah, tali pinggang, beg.. eh, segala kelengkapan persekolahan ada jual situ ! Pilih je mana nak...mudah ! 

Maklumat lanjut , atau pembelian boleh dilakukan terus di laman web Thomx School . Jika ada pertanyaan, jangan segan segan nak bertanya. 

Facebook: ThomX School
Whatsapp: 016-5822343 

You May Also Like

2 comments

  1. Rindunya masa sekolah.... Kualiti pakaian sekolah sekarang memang bagus.

    BalasPadam
  2. I suka uniform ThomX School ni, kain lembut sejuk elok ja. Best bab anti-kedut tu, senang gosok jimat masa I.

    BalasPadam