Patutlah makin sedap aku dalam gym. Rupanya sebab WELLOUS Tigrox Tiger Milk King ni !

by - Rabu, Disember 09, 2020


Dalam gym. Aku cuba jaga makan. Elakkan makan berat sebelum gi gym. Bukan apa.. kat gym nanti risau lembik atau lemau jer ! Tapi kesannya ada la. Takda tenaga. Aku guna supplement penambah tenaga atau Pre Workout. Memang ada perubahan sedikit namun dari satu sudut aku terasa kurang umph ! Tak tau apa punca. 

Dan baru baru ni, ada kawan offer satu job kat aku. Aku terima sebab aku tau produk yang dia offer tu memang bagus untuk aku dan juga mereka yang benar benar memerlukan. Kenapa ? Nah... aku teringat satu ketika dulu.. ketika aku pergi ke satu event, ada kawan tegur aku. Kenapa pernafasan aku semacam jer ? Kuat dan tak sekata. Huhuh.. risau dah aku. Dan memang betul.. aku pernah pergi klinik untuk buat pemeriksaan tekanan darah tinggi.. doktor check dada aku pun tanya aku.. 

" You ada asma atau lelah ke ?" . Alamak... biar betul !! Aku dah mengelabah. Dia suruh datang lagi untuk pemeriksaan.  Aku tak nak gi dah. Aku rasa aku tau kenapa. Dulu masa remaja, aku suka lepak malam malam dengan kengkawan yang suka merokok. Tak berhenti henti merokok. Aku dok main sedut jer ! Maka sejak tu la aku rasa cam semput semacam jer ! Huhuh.. Bila dah kawin, tak dah lepak dengan orang merokok. Memang aku akan sakit kepala terus dan sesak nafas. 

Camana nak hilangkan masalah melibatkan paru paru ni ? Hurm.. aku pernah buat satu produk review mengenai Cendawan Susu Harimau pada tahun 2016. Diterangkan pada aku bagaimana asal usul nama susu cendawan harimau dan bagaimana nak menghasilkan cendawan ni. Memang gempak la. Dan selepas mengetahui akan kebaikkannya , aku teruja nak mencuba. Bagus tapi aku tak leh nak amalkan. Tak leh nak telan. Huhuhu.. Terpaksa berhenti gunakan. 

Dan yang kawan aku offer tu, aku cuba. Namanya Tigrox Tiger Milk King dari Wellous. Gabungan tepung Susu Cendawan Harimau , Konsentrat Limau Kasturi, Konsentrat Jus Mangga , Ekstrak Akar Likuoris di dalam satu bentuk cecair yang mudah nak diterima tekak ! Malah sangat sedap ! Seriuss.. sangat sedap. Nasib baik arahan satu sachet satu hari jer. Kalau tidak, memang aku bedak 2-3 sehari. Hahaha.. 






Pada awalnya aku tak rasa sangat apa kesannya. Tapi bila di gym.. aku dapati aku mudah nak bernafas dengan baik. Rileks... dan takda rasa sesak nafas seperti sebelum sebelum ni. Sedar sedar 2 jam lebih aku dalam gym. Tu pun ikut hati, boleh workout untuk sejam lagi tapi wife dah mesej suruh balik.  Awalnya aku ingat sebab pre workout yang aku amik tapi rupanya tak.. Paru paru aku membolehkan aku bernafas dengan baik gitu.. 

Aku baca pamplet yang aku terima. Kembali check apakah kebaikan Tigrox Tiger Milk King ni. Dan sejujurnya aku WOW.. tepat pada masanya ! Aku memerlukan di kala zaman Covid 19 yang menyerang sistem pernafasan manusia terutamanya yang ada masalah dengan kesihatan. Dan juga yang dah berumur. Uhuk.. cam aku. Kena terima je la.. Dah berumur walaupun makin macho dan kacak. Uhuk.. 











Amacam ? Cukup menyakinkan ? Rugilah kalau korang ada masalah tapi tak nak cuba. Jangan tunggu sakit tenat baru nak mencari produk produk kesihatan yang sesuai dengan kita. Masa tu, hurm.. paham paham je la.. 

Mana nak baca info Tigrox Tiger Milk King ni lagi ? Atau camana nak dapatkan ?  Mana nak beli ?

Info lanjut :  Wellous Malaysia



#Wellous
#Tigrox
#TigerMilkKing 
#TigerMilkMushroom 
#KBBA9 
#KuatanParuParu 
#ParuParuKekalSihat


You May Also Like

11 comments

  1. Betul dah tu, jangan tggu sakit tenat baru nak carik produk kesihatan ...

    BalasPadam
  2. Macam nak cuba. Selalu batuk je ni. Minum sejuk sikit je batuk

    BalasPadam
  3. Macam nak bagi ayah cuba je sbb dia merokok. Thanks for sharing aben

    BalasPadam
  4. Boleh bagi suami cuba ni.. Huhu.. Banyak kelebihan.. Kandungan pun bagus

    BalasPadam
  5. Boleh cuba ni.. mana tau sesuai berbanding produk sblm nie..

    BalasPadam
  6. Pestime dgr cendawan susu harimau.. kalau betullah asal usul susu tu mmg terbaiklah.. take care aben.. semoga bertambah sihat..

    BalasPadam
  7. Pestime dgr cendawan susu harimau.. kalau betullah asal usul susu tu mmg terbaiklah.. take care aben.. semoga bertambah sihat..

    BalasPadam
  8. Terbaik aben. First time juga cx dengar pasal Tigrox Tiger ni.

    BalasPadam
  9. Woww, ada banyak sijil pengesahan tu. Selamat sikit buat pengguna yang nak amalkan secara konsisten ni.

    BalasPadam