Daddy, bila Covid 19 ni nak abis ?

by - April 21, 2021


Setiap kali sebelum tidur , Zahra gemar berbual bual dengan aku.. atau adik dia. Memandangkan adik dia dah tidur, maka dia berbual dengan aku sebelum terlelap. Kali ni dia meluahkan rasa yang terpendam. 

Katanya lama dah tak pergi Alamanda. Alamanda ngan kitorang ni , cam adik beradik. Memang tiap minggu pergi punya. Entah la kenapa.. walaupun ada banyak mall tapi Alamanda tetap jadi pilihan. 

" Aara rindu la nak pergi Alamanda. Nak gi gunting rambut kat sana. Bila Covid 19 ni nak abis ? Bosan la macam ni.. " kata dia.

Walaupun ada yang kata boleh je masuk Putrajaya dari Sepang ni, aku dan wife memang tak berani. Nak tak nak , tunggu je la kebenaran merentas negeri dibenarkan. Bukan apa.. sia sia je kena kompaun nanti ! Huhuh.. Tak sanggup aku weh !

You May Also Like

1 comments