Akhirnya , aku ada passport !!

 

Serius , aku tak pernah teringin nak ada passport ! Walaupun ada la keinginan melancong ke luar negara tapi disebabkan dek memikirkan kemalasan untuk menunggu lama untuk mendapatkan passport , aku simpan je hasrat aku tu.. heeee ..

Nak dijadikan cerita .. disebabkan aku kan kena guna passport untuk ke luar negara tengah bulan ni , maka nak tak nak .. aku kena buat jugak !!! Atau aku kena tolak je pelawaan dari syarikat besar tersebut untuk ke Perancis ! Gulp..

Buat pon buat laaaa !! Rupanya , tak susah pon nak buat passport ni.. Yang susah cumalah jika datang lambat dan orang dah ramai.. Nak tak nak , kena la tunggu yer .. Heheheheh … Berapa lama ? Bergantung pada berapa ramai orang yang datang .. Heeee..

Photo: Tadaaaaaa.... Parissss , mu tunggu aku datang !!!

Aku buat untuk 2 tahun je .. Malas nak buat panjang panjang.. Kang ada yang asyik nak keluar negara jer .. Heheheeh.. Kalau ‘dibelanja’ , ok la gak kan ? Nak guna duit sendiri , rasanya banyak komitmen aku skang ni.. huhu…

Camana nak apply passport ???

Nampak dah ? Faham ? Tak paham kalu , sila call imigresin pada waktu pejabat yer .. hehehe …

Tak sabar lak nak gi sana .. hee…

4 ulasan:

  1. seronoknya nak pergi Perancis!! :-)))

    BalasPadam
  2. Owh senang jer,ape lg jom kita fly...

    BalasPadam
  3. untungnya lah di sponsor.. syarikat apa la tu ye... rezeki btl...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.