Aku cemburu giler dengan ini blogger !!

by - Februari 16, 2011

image

Aku tak tau .. setiap kali dia komen pada entri , mesti aku tersenyum .. Mungkin sbb dia antara pembaca setia blog aku dari dulu dan dia sedang berada di luar negara untuk menghabiskan pelajaran dia ..

Jaga diri elok elok yer .... http://iammemaself.blogspot.com/

You May Also Like

22 comments

  1. OKAY FINE...

    BERMAKSOD ABANG BEN ASHAARI TAK SENYUM BACE KOMEN SAYE!


    SEDIHH!

    "melelehhhhhhhh"

    BalasPadam
  2. saya komen pon abg ben ashaari tak rase apa apa . malah x nampak pon komen saya tu kan . wuuuu .

    BalasPadam
  3. haha ! untung dia dpat blajar ke luar negara. smoga berjaya. :D

    BalasPadam
  4. ramai la yg makan aty bila Abg Ben puji blogger ni...hihihihi...

    BalasPadam
  5. ramai yg makan aty bila Abd Ben puji Blogger ni...

    BalasPadam
  6. relax suda~ hehehe seb bek br0 x jelez ngn sy!~ haha

    BalasPadam
  7. Hahaha..konfem En Ben pening kepala nak pujuk. Ramai yang dah merajuk dengan artikel En. Ben ni. Em..Yuyu. miss angin,diriku, lovelypinky..korang usik En. Ben jerkan..takkan seriously merajuk kot..
    Okaylah, akak setiap kali baca komen korang semua kat blog En. Ben..memang tersenyum sorang-sorang depan PC. Dah tak kisah orang nak kata apa..yg pasti korang semua bikin akak happy..

    BalasPadam
  8. gulp~ terima kasih BA..taw je sy tgh sedey n kuciwa..BA menceriakan hari saya..huhu..

    kwn2..jgnla ckp macam tu..mstila BA senyum lebaq punyee baca komen stiap pembaca belog beliau..senyummmm:)

    thankz a lot..^^

    BalasPadam
  9. kalau selalu baca..tp jarang komen plak camane???

    BalasPadam
  10. bestnya bila ada pembaca setia

    BalasPadam
  11. Alamak! Ramainya yang makan hati! Habis lah Ben... hehe...

    BalasPadam
  12. wuhuhuhuhu.. along makan aty sorg2 kat sini.. tade sape pon sedar.. hukk...

    pasrah jela.. =(

    BalasPadam
  13. alamak..sye pon cemburu ngn blogger ni sbb inchik ben senyum bila dye bg komen..

    agak2 inchik ben senyum x dpt komen dr sye..hehhehee

    BalasPadam
  14. saya juga jeles ngan en Ben sebab jadi blogger disukai ramai..hehe

    BalasPadam
  15. korang ni tu pun nak jelez( jelez gak) tapi xpe g lah komen kat blog qaseh bukan takak senyum .. gelak guling2 agy haha..larikkk..abg ben xyah senyum eh .. muncung je okeyh kah2

    BalasPadam
  16. best nya dpt pegi luar negara..
    apetah lagi time belajar
    (:

    BalasPadam