Blog Otai yang tak Otai ...

by - Ahad, Februari 06, 2011

 

Entah dari mana dia datang .. tiba-tiba .. membawa arus perubahan pada Kelab Sahabat Blogger .. cewah.. hahaha.. Tak la.. guwau jer... Sapa tak kenal otai blog yang senantiasa membantu blogger blogger baru dan sering merendah diri .. kan kan ?

BRO FRAMESTONE.... tak kenal ? tak de kaitan dengan FLINSTONE okeh ! Mungkin ada kaitan dengan STONECOLD STEVE AUSTIN dari segi fizikal... kan kan ? Maksud aku misai ... hehehe..

Kenapa aku kata blognya otai tapi tak otai ? Walaupun dah bergelumang dalam dunia blog ni lebih dari 3 tahun tapi dia masih merendah diri dan 'bermain' dengan blogger blogger baru.. kan kan?

Blognya yang cukup simple melambangkan ciri ciri keperibadian tuannya.. Entri yang ringan dan sering membuatkan pembaca tersengih dan geram untuk membalasnya .. betul tak ? Tak caya ?? Jom kita g baca sendiri ... > BROFRAMESTONE

You May Also Like

5 comments

  1. ghee,,broframestone..pena gak pegi blog dia..tp hntr request kt fb dia xapp.. :( hehe

    BalasPadam
  2. tu la dikatakan blogger yang otai sebenarnye

    BalasPadam
  3. saya suka baca blog dia..best2....
    dpat jumpa ngan otai2 blogger kat gathering ari tu....sume mrendah diri...heheh...termasuk bro Ben skali...sopan je main boling...tp byk pulak pin yg jatuh...hahah...=P

    BalasPadam
  4. broframestone punya blog terbaik otai tu cm abg ben ngee :) best blog dya huhu

    BalasPadam
  5. la.. sekali mu ade wat entry pasal teman ke... adeh.. malu2 huhuhu

    BalasPadam