Hilang pekerjaan ? Jom jana pendapatan sehingga RM5 ribu sebulan dengan manfaatkan media sosial anda !

by - Jumaat, November 13, 2020

 Yer... ramai sedang tergaru kepala ketika ini. Kena buang kerja. Potong gaji ! Nak bayar hutang itu ini. Aduh... camana ni ? Nak meniaga , perlu modal lak. Pastu nak cari tempat meniaga satu hal lagi. Kan kan?  Dan skill pun takda ! Yang ada cuma pandai berkata kata di media sosial ! Hahaha.. kan kan ? Macam aku la.. 

Ok.. tak pe..

Aku terbaca baru baru ni. Ada satu individu ni, boleh buat duit dengan cara mudah je. Cuma kena rajin dan manfaatkan skill 'bercakap' dia jer. Income dia dapat, hampir RM30K sebulan ! Modal ? Tarakk pun. Serius.. aku pun terkejut. Tapi memang ada betulnya pun. Dah lama orang buat cuma aku je tak nak buat. Huhuh.. Sekarang , dah menyesal. Walhal boleh jer buat sambil sambil jaga anak dan layan FB tu.. Huhuh.. Rugi rugi.. 

Camana eh ? 

Korang tau kan.. macam macam produk ada di luar sana tu. Ada antara mereka nak bantu rakyat Malaysia ni jana pendapatan dengan cara mudah. Tapi kita kena buat la kerja skit. Takkan nak duduk saja je kan ? Cara yang sangat mudah.. Kita promote produk di Facebook, blog , Twitter dan sebagainya.. Pastikan produk kita nak promote tu, memang berkualiti. Ada HALAL dan sijik perakuan yang sah ! 

Contoh ? 

Gel Mandian Azyma Care ! Secara jujurnya, aku adalah pengguna setia sejak mengenali produk ni. Masalah kulit gatal , kaki berbau , ketiak tengit.. hehee.. selesai ! Setiap kali lepas workout , memang akan mandi dengan gel mandian Azyma Care ni . Anak anak pun suka ! 

Maka, produk sebagus ni jika kita tak kenalkan pada kawan kawan atau kenalan kita.. sangatlah merugikan. Bahan yang digunakan pun bukan calang calang ! Simpan sebotol di rumah.. guna bila bermasalah. Sekali sehari gitu... bila nak tidur ! Nah... memang berbaloi baloi. Kalau ada duit lebih, guna tiap kali mandi la , kan ? Hehee.. baru badan terasa bersih sangat. 




Jom jual Azyma Care tanpa modal ! 

Jadi dropship ! Setiap botol terjual  kita akan dpt RM10  manakala setiap twin pack terjual kita akan dapat RM14 . Katakan sehari dia berjaya jual:

5 botol single pack = RM50
10 Twin pack = RM140
Total sale per day RM190 x 30 days = RM5,700

Nah... bukan susah pun kan ? Produk memang bagus ! Kita cuma perlu nak bagitau pada kawan kawan. Bagi diorang rasa dan bau. Haaa, lagi la mudah terpikat ! Nak buat sebagai sanitizer pun lagi bagus. Isi dalam botol kecil.. bawak gi mana mana. Bukan apa.. kan ada yang alergik dengan sanitizer yang ada sekarang ni. Jadi gunakan yang lebih terjamin kualitinya. 

Jangan tunggu sesak nafas , baru nak cari jalan keluar ! Langkah pertama akan menghasilkan langkah terusnya. Bayangkan jika satu produk korang boleh berjaya.. maka korang boleh buat dengan pelbagai produk lagi begini. Tak masyuk ke ? Masyukkkk wooo ! 

Amacam  Berminat ? Kalau nak tanya lebih lanjut, whatsapp terus ke https://wa.link/0onpmk atau boleh je telefon terus ke 0197760647


You May Also Like

4 comments