Peluang pekerjaan untuk anda. Kursus akan diberikan !

by - Isnin, November 02, 2020

Korang biasa jaga orang tua ? Atau kanak kanak ? Atau punya punya sikap belas atau ikhsan terhadap mereka yang memerlukan ? Nah.. ini satu peluang untuk korang menambah ilmu dan juga memulakan kerjaya di samping dapat pahala besar ! Fuh... bukan semua mampu buat ni tapi semua boleh buat ! Cuma kena tau cara dan juga keikhlasan diri.. 

Ingin mencuba sesuatu yang baru yang mana pastinya akan berbaloi untuk anda di satu hari nanti ? Tak de pengalaman ? Takda ilmu ?  Tak pee.. mereka akan dapat membantu korang dari kosong sampai mahir. Bagus kan ? Haaa... 

Apa yang korang akan terima semasa kursus singkat tu nanti ialah ialah menjalani kursus latihan pengasuh satu (1) hari yang terdiri daripada kelas dan pengalaman langsung di kemudahan iCenter dan iHome.

Bayaran kelas adalah RM70 dan setelah selesai kalian akan diberi peluang untuk menjadi sebahagian daripada pasukan iREHAB. 

Apa lagi ?? Mulakan kerjaya anda di iRehab di kala ramai sedang kehilangan pekerjaan ! Jika anda terpilih serta berkelayakan. 








Untuk pertanyaan lebih lanjut, jangan ragu untuk menghubungi mereka di talian 017 988 0324 atau 012 9061690. Maklumat lanjut layari: 

Web : https://irehab.com.my/
 

You May Also Like

3 comments

  1. Bagus ambil kursus latihan macamni. Boleh praktikkan bila diperlukan terutama bila ada ahli keluarga sendiri perlukan rawatan dan jagaan macamni.

    BalasPadam
  2. menarik peluang pekerjaan dalam bidang ni

    BalasPadam