SEGMEN : PELAKON DIPERLUKAN !

-TUTUP TUTUP TUTUP !! TAK KIRA.. TUTUP DAH !! -

Ok.. satu segmen menarik kejap lagi.. Sapa yang berminat untuk menyertai atau berada dalam senarai pelakon yang bakal diarahkan oleh blogger sendiri , sila isi borang.. hehe.. camana nak isi borang ?

Sila buat satu entri khas :

  1. Letak header BEN ASHAARI BLOG
  2. Tajuk SAYA NAK ! SAYA NAK ! dan linkkan ke entri ini ..

Tutup ? Kul 12 tengahari ini !! Sapa cepat , dia senaraikan di BENASHAARI2 dan selepas itu segmen kita bermula.. hehe...

Tinggalkan url link korang di ruang komen entri ini ..

132 ulasan:

  1. Salam..saya nak ! saya nak ! hehe

    http://reality2fantasy.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  2. saye nak jugakkkk! :)


    http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  3. Maera dah join!!

    http://mid-sayang.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  4. Segmen apa itu? Saya join lah walaupun tak pasti segmennya apa..tapi sbb bro ben yang buat i joinnn

    http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  5. http://onlymezue.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    abg ben nak join.......

    BalasPadam
  6. ayu nak jd pelakon utama...:p

    http://ryushychomya88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  7. PAKCIK BENG ! DAH SIAP !

    http://azieazralicious.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  8. nak jugak.. nak jugak...


    http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  9. harusslah nak ! ingat Ujang jeh>>hahaha
    http://nieynasz.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  10. dah join...!!

    erk..tp blakon ape eh en Ben? :)


    http://mutiarabernilai2.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  11. mesti join punyer;)

    http://apisv3.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  12. join..

    http://mizztina.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  13. done :)

    http://coratcorethujungjari.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  14. http://faizalfredley.com/2011/02/24/saya-nak-saya-nak/

    NAK PELAKON UTAMA X NAK PELAKON TAMBAHAN OKE!!!!

    BalasPadam
  15. ABG BEN,SAYA NAK JUGAK..HEHE

    http://asnithechampions.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  16. nur nak,,
    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    Jemput ke:ALL IN ONE

    BalasPadam
  17. farah nak join..hehehe..

    http://cikfarahnordin.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  18. nak jugak join...

    http://www.mieraamyrakzz.blogspot.com

    BalasPadam
  19. siap

    http://azfar9897.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  20. saya join...

    http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  21. http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak-erk-saye-cube-ye.html

    haha join ni ben

    BalasPadam
  22. saya nak!! saya nak!!!saya nak!!!!!!

    http://miszsheyla.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  23. Direcotr Hikayat Kedai Kopi pun nak berlakon sama.. he he

    http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  24. saya nk..saya nk..ehehehe


    http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  25. hope dpt join :)

    http://farahshahirah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  26. http://www.adybudika.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    Pelakon wanita utama keyhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  27. Siap.. *saya nak

    http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  28. http://yatieepisode.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    saya join segmen abg beng! ^^

    BalasPadam
  29. try gk..
    http://shares-something.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum.. Saya nak join! http://hanysismyname.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  31. saya nak ! saya nak !

    http://www.sunahsukasakura.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    :D

    BalasPadam
  32. http://www.izamirridzwan.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  33. nak jugak!!hehehe

    http://quziegambate.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  34. lame x join segmen nih..nak jadi pelakon !! hehe

    http://farhah88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  35. aini nak join jgk.. tp segmen pe ye??

    http://bebelanku-aini.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  36. nak jugak!

    http://ctrohanisaad.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  37. sayer joined!
    http://www.arepnakbebel.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  38. as salam...
    saya jugaaaaaa~~


    http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  39. NAk JOIN jugak!!!
    hehe

    http://akmaezah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  40. sayalah pelakon yg anda cari..(ahaks tiru cam pilih kasih..)

    http://intan7-sempoi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  41. abg BEN...saye join..hihi..

    http://shuhadahf.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    TQ, salam...

    BalasPadam
  42. jadi pelakon sambilan pun jadi...ahaks

    http://mamaemacyg.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  43. juge mau menyibuk kan diri..hEe~
    http://nuyul86.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html
    d0ne!~tQ~

    BalasPadam
  44. http://iqbalhakimi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    join!

    BalasPadam
  45. siap ..

    http://kueziya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  46. nak gak join

    ^^

    http://elyanas.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  47. NAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    http://puteri-katek.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  48. siap....

    http://nikeima.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  49. saya nak juge... saya nak ...saya nak....

    http://www.fara-akuadalahaku.blogspot.com

    BalasPadam
  50. saya join! ad watak jd tiang gol x? sy pendek jek. teringin nk jd tiang gol tp. hehee

    http://myzatulmarghliyana.blogspot.com

    BalasPadam
  51. done~

    ekekeh~


    http://sonono86.blogspot.com/2011/02/saya-naksaya-nak.html

    BalasPadam
  52. saya nak! saya nak join!!

    http://yslgalz213.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  53. YEAH!!!.....azie pon nakk...nak....

    http://rantingkayu89.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  54. http://jujamafia.blogspot.com/2011/02/tajuk-saya-nak-saya-nak-dan-linkkan-ke.html

    SAYA NAK! SAYA NAK!

    BalasPadam
  55. http://amiraazereen.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-nak-saya-nak.html

    heheh nasib baek sempat lagi..hehe suke2!

    BalasPadam
  56. Saya join!!! abg Ben!! hehehehe

    http://decadeworld.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  57. Join gak..ngeee..

    http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak-gak.html

    BalasPadam
  58. nak jugak

    http://ukhwah-dhearty.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  59. watak nenek kebayan ada x?
    hahahaha

    http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  60. wahh! ramai turut serta~

    siapa la yang bertuah ni~ hoh~!

    BalasPadam
  61. Join jugak ^__^

    http://gadishanim.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  62. saya xnk....sy xnk..eh...nak..nak...hahahah..

    http://www.darxniq.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  63. tq en.ben..atok nak join skali la..

    http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  64. Join join ! saya nak ! haha

    http://allmydreaming.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  65. http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  66. http://bunneesya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  67. hmmm...........
    http://sukasukisedes.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  68. pick me!! pick Me!! :D

    http://nurelleohnurelle.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  69. photographer tegar datang join...hehehhe

    http://sedetikilham.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  70. apsal lambat ni huhu

    saya nak uwaaaaaaaaaa nages

    http://www.qasehdalia.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  71. join!

    http://salemlemo2.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  72. http://chentahatie.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    abg ben.dapat jd pelakon tambahan pon jadi lah...haahaha

    BalasPadam
  73. nak cuba nasib gaklah! hehehe...

    http://ieanchip.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  74. saya nak gak..
    http://norazureenmohdyazid.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  75. dah join jugak..

    http://jamalarifrosman.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    ^_^

    BalasPadam
  76. http://nazirulhazwanws.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  77. join ~

    http://imnabilawahab.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  78. http://princesssheril.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html


    harus ye join.. mehehehe

    BalasPadam
  79. ringan2 lah tangan gi ke blog sy

    http://realitytvku.blogspot.com/

    BalasPadam
  80. SAYA NAK JGK!! http://bracesgurl.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  81. saya join... yeahh...

    http://lalalatif.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    terima kasih...:-)

    BalasPadam
  82. saya join ;)) http://faraaaahalim.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  83. *selalu terlepas segmen bro ben. hamik! this time nampak terus create post!!

    SAYA NAK! SAYA NAK!

    http://maizatul-akma.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  84. saya nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    http://najwahazwani.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  85. nak jugak !

    http://yasmeen-shaje.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  86. nak velakon jugak..muahahahaha

    http://cikhanikata.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  87. join :)

    http://chentaaku.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  88. sempat x?

    http://chentanuyu.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  89. Abang ben saya nak join.hehe

    http://wwwbucklemyshoes.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-nak-saya-nak.html

    thanks abang ben..

    BalasPadam
  90. http://mawarplastik.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html


    saya nak jugaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk

    BalasPadam
  91. saya join~~~

    =)

    http://din-harubiru-studio.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  92. http://eyqaatiqah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html
    sye nak sye nak

    BalasPadam
  93. nad nak jugak!!!!

    http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  94. http://n9soulcrewz.blogspot.com/2011/02/saya-naksaya-nak.html

    dah join....

    BalasPadam
  95. Nak juge..

    http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  96. dah nk dekat kul 12 nie tet tet tet teeeeeetttt

    aku nk jadi pengarah.. ok x

    BalasPadam
  97. saya nak jugak! saya nak jugak! hehe

    http://ceotgilalensa.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  98. http://anuarsalmiah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    phewww.... last minute....

    BalasPadam
  99. abg ben !
    done to do from me.
    rushing gila sy dok menaip.

    http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    ;D

    BalasPadam
  100. sempat x nk joint?

    =)

    http://qasehana.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  101. N
    A
    K

    N
    A
    K


    http://imanazraf.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  102. uwaaaa... sempat lagi ke ni...

    apsal cepat sgt. huhu
    ;'(

    BalasPadam
  103. SAYA NAK ! SAYA NAK !
    hehe...


    http://axuerha.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  104. join jugak en.ben...

    http://www.munirahizzan.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  105. sebagai salah seorang penggiat teater!!..

    along sahut cabaran ni!!..

    =)

    http://alongusop.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  106. http://ekahafizy.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html


    SAYA MAHU SAYA MAHU.....

    BalasPadam
  107. aaa tengok tengok dah ramai join .wuu

    abg ben saya nak jadi datin takpun heroin pon takpe .kehkeh

    http://saiapanic.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak-saya-nak-jadi.html

    BalasPadam
  108. saya nak join..
    tp boleh ke sy buat..
    ape2 pon.. jom try..
    heheheh


    http://norleladasuki.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  109. mau...mau...mau...

    http://diarialeesya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  110. sempat lg nih...saya join


    http://pezolstylez.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  111. done...^^'

    http://ieraamier.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  112. nak jugak yek...=)

    http://inikepunyaansaya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  113. Pergh. Sempat lagi tak ni!? Haha.

    http://azymechanical.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  114. Nelly tak malu mahu join ..
    hehehe

    =)

    http://nellythestrange.blogspot.com/2011/02/aku-nak-aku-nak.html

    BalasPadam
  115. efa nak..!!hehe

    http://efagurlz.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  116. Saya nak jugak lah. TRY JE

    http://bebelanfiaaznam.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  117. isshh lagi lima minit dak close application.. hope sy sempat...

    http://heandsheloves.blogspot.com/2011/02/055-saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  118. cume naseb...
    hehehehe

    http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  119. sy nak! sy nak! sy la pelakon yg awk cari..

    http://cdiena.blogspot.com/2011/02/sy-nak-sy-nak-sy-nak.html

    BalasPadam
  120. salam..
    sy join jugak..=p
    hopefully sempat..=p

    http://maldieya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  121. ala...
    tak sempat nak j0in...
    tgk jam kt pc dah k0l 12.01 pm...
    huwaaaa !!!~

    BalasPadam
  122. DAH JOIN
    HARAP SEMPAT..HUUHUHU...

    http://rumahwarnacoklat.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  123. SCC nak !
    Syok tgk Vlog abg ben..sampai xtahu pun dah nak tutup da ni..
    harap sempat..huhu

    http://sicomot-comel.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  124. ok..dah join..adah nak! nak!

    http://syuhadahrazali.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  125. huhu...da kul 12 lbih.. tp nk jugak..huhu....

    http://sitihajarramli.blogspot.com/

    BalasPadam
  126. Alaaaaaa............ x sempat nak join le ben...:(

    BalasPadam
  127. ramainyer nak jadi pelakon...
    wahahaha..xsempat nak submit borang utk odisen nihhh..xpola..xdop rezeki


    htt://intanmaizura.blogspot.com

    BalasPadam
  128. salam..walaupun lambat nk cube gak!!..hehehe...baru persan...

    http://schaikmal.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

    BalasPadam
  129. cess tak sempat..

    kelas abes tghari....

    adui...

    BalasPadam
  130. rugi keje pagi.ermm tak smpat der

    BalasPadam
  131. pelakon nak promote puan director yang terbaekkk untuk filem2 korang. heheh...


    http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/pelakon-utama-dahsyat-gilerrr.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.