Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 24 Februari 2011

SEGMEN : PELAKON DIPERLUKAN !

-TUTUP TUTUP TUTUP !! TAK KIRA.. TUTUP DAH !! -

Ok.. satu segmen menarik kejap lagi.. Sapa yang berminat untuk menyertai atau berada dalam senarai pelakon yang bakal diarahkan oleh blogger sendiri , sila isi borang.. hehe.. camana nak isi borang ?

Sila buat satu entri khas :

  1. Letak header BEN ASHAARI BLOG
  2. Tajuk SAYA NAK ! SAYA NAK ! dan linkkan ke entri ini ..

Tutup ? Kul 12 tengahari ini !! Sapa cepat , dia senaraikan di BENASHAARI2 dan selepas itu segmen kita bermula.. hehe...

Tinggalkan url link korang di ruang komen entri ini ..

132 komen :

Novelgurl berkata... [Reply to comment]

Salam..saya nak ! saya nak ! hehe

http://reality2fantasy.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

.::cintabungablogspot::. berkata... [Reply to comment]

saye nak jugakkkk! :)


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid berkata... [Reply to comment]

Maera dah join!!

http://mid-sayang.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata... [Reply to comment]

Segmen apa itu? Saya join lah walaupun tak pasti segmennya apa..tapi sbb bro ben yang buat i joinnn

http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Zue Cancer berkata... [Reply to comment]

http://onlymezue.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

abg ben nak join.......

-✿ Ayu ✿- berkata... [Reply to comment]

ayu nak jd pelakon utama...:p

http://ryushychomya88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Azie Azra berkata... [Reply to comment]

PAKCIK BENG ! DAH SIAP !

http://azieazralicious.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

cik pulau berkata... [Reply to comment]

nak jugak.. nak jugak...


http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Finaz Jaafar berkata... [Reply to comment]

harusslah nak ! ingat Ujang jeh>>hahaha
http://nieynasz.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Mutiara Bernilai berkata... [Reply to comment]

dah join...!!

erk..tp blakon ape eh en Ben? :)


http://mutiarabernilai2.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

apisv2 berkata... [Reply to comment]

mesti join punyer;)

http://apisv3.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

mizzkechique berkata... [Reply to comment]

join..

http://mizztina.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

a n a . i z z t y berkata... [Reply to comment]

done :)

http://coratcorethujungjari.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Faizal Fredley berkata... [Reply to comment]

http://faizalfredley.com/2011/02/24/saya-nak-saya-nak/

NAK PELAKON UTAMA X NAK PELAKON TAMBAHAN OKE!!!!

ceritera asni berkata... [Reply to comment]

ABG BEN,SAYA NAK JUGAK..HEHE

http://asnithechampions.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

nur berkata... [Reply to comment]

nur nak,,
http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Jemput ke:ALL IN ONE

fArAh!! berkata... [Reply to comment]

farah nak join..hehehe..

http://cikfarahnordin.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

MaErA kZz berkata... [Reply to comment]

nak jugak join...

http://www.mieraamyrakzz.blogspot.com

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

siap

http://azfar9897.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Fadzillah Kamarudin berkata... [Reply to comment]

saya join...

http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

el-janna berkata... [Reply to comment]

http://bbyuya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak-erk-saye-cube-ye.html

haha join ni ben

misz sheyla berkata... [Reply to comment]

saya nak!! saya nak!!!saya nak!!!!!!

http://miszsheyla.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Pembawa_Wacana berkata... [Reply to comment]

Direcotr Hikayat Kedai Kopi pun nak berlakon sama.. he he

http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Aya^Yaya berkata... [Reply to comment]

saya nk..saya nk..ehehehe


http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

fasha berkata... [Reply to comment]

hope dpt join :)

http://farahshahirah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

AdyBudika berkata... [Reply to comment]

http://www.adybudika.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Pelakon wanita utama keyhhhhhhhhhhh

d_tieah berkata... [Reply to comment]

Siap.. *saya nak

http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

yatie's EPISODE berkata... [Reply to comment]

http://yatieepisode.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

saya join segmen abg beng! ^^

Faztee Danisha berkata... [Reply to comment]

try gk..
http://shares-something.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

HNMZ berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum.. Saya nak join! http://hanysismyname.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Sunah Mohammad berkata... [Reply to comment]

saya nak ! saya nak !

http://www.sunahsukasakura.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

:D

Izamir Ridzwan berkata... [Reply to comment]

http://www.izamirridzwan.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Quzie Fathihah berkata... [Reply to comment]

nak jugak!!hehehe

http://quziegambate.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

cik violet berkata... [Reply to comment]

lame x join segmen nih..nak jadi pelakon !! hehe

http://farhah88.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

ainieツ berkata... [Reply to comment]

aini nak join jgk.. tp segmen pe ye??

http://bebelanku-aini.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

::Miss Pikon:: berkata... [Reply to comment]

nak jugak!

http://ctrohanisaad.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

arep_lockermonth berkata... [Reply to comment]

sayer joined!
http://www.arepnakbebel.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

... berkata... [Reply to comment]

as salam...
saya jugaaaaaa~~


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Akmal Ezzah Alias berkata... [Reply to comment]

NAk JOIN jugak!!!
hehe

http://akmaezah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

intan suraya berkata... [Reply to comment]

sayalah pelakon yg anda cari..(ahaks tiru cam pilih kasih..)

http://intan7-sempoi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Shu Shinju berkata... [Reply to comment]

abg BEN...saye join..hihi..

http://shuhadahf.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

TQ, salam...

MamaEma berkata... [Reply to comment]

jadi pelakon sambilan pun jadi...ahaks

http://mamaemacyg.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

~~nUyUL~~ berkata... [Reply to comment]

juge mau menyibuk kan diri..hEe~
http://nuyul86.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html
d0ne!~tQ~

iqbalhakimi berkata... [Reply to comment]

http://iqbalhakimi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

join!

kue ziya berkata... [Reply to comment]

siap ..

http://kueziya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Qaseh ElyaNas berkata... [Reply to comment]

nak gak join

^^

http://elyanas.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

putERi-kAtEk berkata... [Reply to comment]

NAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://puteri-katek.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

n!cK berkata... [Reply to comment]

siap....

http://nikeima.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

fara berkata... [Reply to comment]

saya nak juge... saya nak ...saya nak....

http://www.fara-akuadalahaku.blogspot.com

myzatulmarghliyana berkata... [Reply to comment]

saya join! ad watak jd tiang gol x? sy pendek jek. teringin nk jd tiang gol tp. hehee

http://myzatulmarghliyana.blogspot.com

ain sONono~ berkata... [Reply to comment]

done~

ekekeh~


http://sonono86.blogspot.com/2011/02/saya-naksaya-nak.html

Syarifah Nornazrah Al Yahya berkata... [Reply to comment]

saya nak! saya nak join!!

http://yslgalz213.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

azie ismail berkata... [Reply to comment]

YEAH!!!.....azie pon nakk...nak....

http://rantingkayu89.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

cik juja mafia berkata... [Reply to comment]

http://jujamafia.blogspot.com/2011/02/tajuk-saya-nak-saya-nak-dan-linkkan-ke.html

SAYA NAK! SAYA NAK!

Tuan Putri berkata... [Reply to comment]

http://amiraazereen.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-nak-saya-nak.html

heheh nasib baek sempat lagi..hehe suke2!

Fakhrul1409 berkata... [Reply to comment]

Saya join!!! abg Ben!! hehehehe

http://decadeworld.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Dekcik berkata... [Reply to comment]

Join gak..ngeee..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak-gak.html

Muslimah Optimis berkata... [Reply to comment]

nak jugak

http://ukhwah-dhearty.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply to comment]

watak nenek kebayan ada x?
hahahaha

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

... berkata... [Reply to comment]

wahh! ramai turut serta~

siapa la yang bertuah ni~ hoh~!

Hanim Mahali berkata... [Reply to comment]

Join jugak ^__^

http://gadishanim.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

niq berkata... [Reply to comment]

saya xnk....sy xnk..eh...nak..nak...hahahah..

http://www.darxniq.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

AiMaN berkata... [Reply to comment]

tq en.ben..atok nak join skali la..

http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

LUTFI~;)) berkata... [Reply to comment]

Join join ! saya nak ! haha

http://allmydreaming.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

muCux berkata... [Reply to comment]

http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

ibu qaleesya berkata... [Reply to comment]

http://bunneesya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

kiwi berkata... [Reply to comment]

hmmm...........
http://sukasukisedes.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

NuReLLe berkata... [Reply to comment]

pick me!! pick Me!! :D

http://nurelleohnurelle.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

shah-kayrul berkata... [Reply to comment]

photographer tegar datang join...hehehhe

http://sedetikilham.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

apsal lambat ni huhu

saya nak uwaaaaaaaaaa nages

http://www.qasehdalia.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

salemaziz berkata... [Reply to comment]

join!

http://salemlemo2.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

chenta hatie berkata... [Reply to comment]

http://chentahatie.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

abg ben.dapat jd pelakon tambahan pon jadi lah...haahaha

mas.saari berkata... [Reply to comment]

nak cuba nasib gaklah! hehehe...

http://ieanchip.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

azureen yazid berkata... [Reply to comment]

saya nak gak..
http://norazureenmohdyazid.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

JaMaL Arif Rosman berkata... [Reply to comment]

dah join jugak..

http://jamalarifrosman.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

^_^

nazirulhazwan~ berkata... [Reply to comment]

http://nazirulhazwanws.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

imnabila berkata... [Reply to comment]

join ~

http://imnabilawahab.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

thePrincess berkata... [Reply to comment]

http://princesssheril.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html


harus ye join.. mehehehe

Asrul Hafiz berkata... [Reply to comment]

ringan2 lah tangan gi ke blog sy

http://realitytvku.blogspot.com/

zalikhaazman berkata... [Reply to comment]

SAYA NAK JGK!! http://bracesgurl.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Lala Latif berkata... [Reply to comment]

saya join... yeahh...

http://lalalatif.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

terima kasih...:-)

faraa halim berkata... [Reply to comment]

saya join ;)) http://faraaaahalim.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

mynameismy berkata... [Reply to comment]

*selalu terlepas segmen bro ben. hamik! this time nampak terus create post!!

SAYA NAK! SAYA NAK!

http://maizatul-akma.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

najwa's berkata... [Reply to comment]

saya nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

http://najwahazwani.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

mieyn berkata... [Reply to comment]

nak jugak !

http://yasmeen-shaje.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

cik_hani berkata... [Reply to comment]

nak velakon jugak..muahahahaha

http://cikhanikata.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

cik ayin berkata... [Reply to comment]

join :)

http://chentaaku.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

chentaNUYU berkata... [Reply to comment]

sempat x?

http://chentanuyu.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

:: Little Kouru:: berkata... [Reply to comment]

Abang ben saya nak join.hehe

http://wwwbucklemyshoes.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-nak-saya-nak.html

thanks abang ben..

MawarPlastik berkata... [Reply to comment]

http://mawarplastik.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html


saya nak jugaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk

D i n berkata... [Reply to comment]

saya join~~~

=)

http://din-harubiru-studio.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

micky eyqa berkata... [Reply to comment]

http://eyqaatiqah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html
sye nak sye nak

NadiRah berkata... [Reply to comment]

nad nak jugak!!!!

http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Ana Muslim berkata... [Reply to comment]

http://n9soulcrewz.blogspot.com/2011/02/saya-naksaya-nak.html

dah join....

Penjejak Mimpi berkata... [Reply to comment]

Nak juge..

http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Bro Framestone berkata... [Reply to comment]

dah nk dekat kul 12 nie tet tet tet teeeeeetttt

aku nk jadi pengarah.. ok x

ceotgilalensa berkata... [Reply to comment]

saya nak jugak! saya nak jugak! hehe

http://ceotgilalensa.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

ArMie berkata... [Reply to comment]

http://anuarsalmiah.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

phewww.... last minute....

fyqa berkata... [Reply to comment]

abg ben !
done to do from me.
rushing gila sy dok menaip.

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

;D

RoseHana berkata... [Reply to comment]

sempat x nk joint?

=)

http://qasehana.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

iManAzRaf berkata... [Reply to comment]

N
A
K

N
A
K


http://imanazraf.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-nak-saya-nak.html

fyqa berkata... [Reply to comment]

uwaaaa... sempat lagi ke ni...

apsal cepat sgt. huhu
;'(

axuerha berkata... [Reply to comment]

SAYA NAK ! SAYA NAK !
hehe...


http://axuerha.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

mOoN berkata... [Reply to comment]

join jugak en.ben...

http://www.munirahizzan.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Along Usop berkata... [Reply to comment]

sebagai salah seorang penggiat teater!!..

along sahut cabaran ni!!..

=)

http://alongusop.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Cik Eka berkata... [Reply to comment]

http://ekahafizy.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html


SAYA MAHU SAYA MAHU.....

MAKCEK bukan NENEK berkata... [Reply to comment]

aaa tengok tengok dah ramai join .wuu

abg ben saya nak jadi datin takpun heroin pon takpe .kehkeh

http://saiapanic.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak-saya-nak-jadi.html

:: Bila N'Lela Tasuki menjadi Miss Cornfius........... berkata... [Reply to comment]

saya nak join..
tp boleh ke sy buat..
ape2 pon.. jom try..
heheheh


http://norleladasuki.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Mamaleesya berkata... [Reply to comment]

mau...mau...mau...

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Pezol Stylez berkata... [Reply to comment]

sempat lg nih...saya join


http://pezolstylez.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

IeRa berkata... [Reply to comment]

done...^^'

http://ieraamier.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

loving_you berkata... [Reply to comment]

nak jugak yek...=)

http://inikepunyaansaya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

MuhD NoR AzyM berkata... [Reply to comment]

Pergh. Sempat lagi tak ni!? Haha.

http://azymechanical.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

nelly berkata... [Reply to comment]

Nelly tak malu mahu join ..
hehehe

=)

http://nellythestrange.blogspot.com/2011/02/aku-nak-aku-nak.html

efa nur berkata... [Reply to comment]

efa nak..!!hehe

http://efagurlz.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Fia Aznam berkata... [Reply to comment]

Saya nak jugak lah. TRY JE

http://bebelanfiaaznam.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

ShA + ZaM = LoVe berkata... [Reply to comment]

isshh lagi lima minit dak close application.. hope sy sempat...

http://heandsheloves.blogspot.com/2011/02/055-saya-nak-saya-nak.html

fyna berkata... [Reply to comment]

cume naseb...
hehehehe

http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

EiNa SakiNah berkata... [Reply to comment]

sy nak! sy nak! sy la pelakon yg awk cari..

http://cdiena.blogspot.com/2011/02/sy-nak-sy-nak-sy-nak.html

mALd!EyA berkata... [Reply to comment]

salam..
sy join jugak..=p
hopefully sempat..=p

http://maldieya.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

solo molo berkata... [Reply to comment]

ala...
tak sempat nak j0in...
tgk jam kt pc dah k0l 12.01 pm...
huwaaaa !!!~

Azizah a.k.a N.a.z berkata... [Reply to comment]

DAH JOIN
HARAP SEMPAT..HUUHUHU...

http://rumahwarnacoklat.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

sicomot-comel berkata... [Reply to comment]

SCC nak !
Syok tgk Vlog abg ben..sampai xtahu pun dah nak tutup da ni..
harap sempat..huhu

http://sicomot-comel.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Syuhadah Razali berkata... [Reply to comment]

ok..dah join..adah nak! nak!

http://syuhadahrazali.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

Siti Hajar berkata... [Reply to comment]

huhu...da kul 12 lbih.. tp nk jugak..huhu....

http://sitihajarramli.blogspot.com/

azzey berkata... [Reply to comment]

Alaaaaaa............ x sempat nak join le ben...:(

Intan Maizura Ibrahim berkata... [Reply to comment]

ramainyer nak jadi pelakon...
wahahaha..xsempat nak submit borang utk odisen nihhh..xpola..xdop rezeki


htt://intanmaizura.blogspot.com

scha_imal87 berkata... [Reply to comment]

salam..walaupun lambat nk cube gak!!..hehehe...baru persan...

http://schaikmal.blogspot.com/2011/02/saya-nak-saya-nak.html

af3b_p!LaH berkata... [Reply to comment]

cess tak sempat..

kelas abes tghari....

adui...

Woofer Storm berkata... [Reply to comment]

rugi keje pagi.ermm tak smpat der

.::cintabungablogspot::. berkata... [Reply to comment]

pelakon nak promote puan director yang terbaekkk untuk filem2 korang. heheh...


http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/pelakon-utama-dahsyat-gilerrr.html

Naz Naim berkata... [Reply to comment]

Saya nak...!!!!!

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI