Terima kasih Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia

by - Jumaat, Disember 26, 2014

 

Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia

Antara page di Facebook untuk aku dapatkan perkembangan terkini mangsa banjir di beberapa buah negeri terutama di pantai timur.

Kelantan , sewaktu banjir ..

 

Beberapa keping gambar kesan banjir di Gua Musang , Kelantan sungguh menyayat hati aku. Aku yg tengok pon dah nak berair mata .. inikan pulak mereka yang tinggal di sini ! Huuurmm..

Allahu Akhbar.. Moga mereka tabah dan bersabar. Mari kita sama sama bantu mereka ini. Kalau tak boleh pergi untuk jadi sukarelawan , boleh saja bagi sumbangan dalam bentuk lain .. seperti pakaian ,keperluan dan kewangan ..

BERMULA PADA 26 DISEMBER 2014 (Jumaat) hingga 28 Disember 2014 (Ahad) Pengumpulan sumbangan makanan dan baju-baju terpakai untuk mangsa banjir di Terengganu dan Kelantan akan di adakan di HQ Putrajaya. Bagi yang berhajat melakukan sumbangan tuan/puan boleh berhubung dengan pegawai bertugas di Bilik Gerakan Banjir Pusat JBPM di Putrajaya ditalian 03 8888 0964 - Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia (Fire & Rescue Department of Malaysia)

You May Also Like

3 comments

  1. memang teruk...kampung saya yang tak pernah bnjir pun sampai nmpk bumbung je skang ni...dulu pling teruk banjir sampai buku lali je air naik...T__T skang ni nk contact family kat pusat pemindahan pun dah tak dapat..

    BalasPadam
  2. Moga semua mangsa banjir selamat dan bantuan dipermudahkanNYA..

    BalasPadam