Aku sokong je anggota polis tu terajang motor tu !

by - Ogos 26, 2020



Tengok dah video tu ? Seriuss , aku sokong sangat tindakan anggota polis tu ! Memang patut sangat. Ada yang kritik sebab tak ikut prosedur. Amenda laaa woiii ! Ko dah nampak orang tu bertentangan arus menunggang motorsikal.. pastu nak suh kejar bahayakan nyawa dia ? Huhh.. giler ke apa ? Sapa suruh lari ?? Kalau takat takda lesen dan roadtax, menyerah diri je la ! Patut dari awal awal lagi sedar yang awak tu akan melakukan kesalahan ! 

Bayangkan kalau orang tu ada senjata api ? Dan tengok la orang ramai yang ada di kawasan  tu lak. Adoi.. tak ke perbuatan tu merbahaya ! Haish.. pelik pelik laaa ! Kalau kena kat anak sendiri ? Padan la muka ! Dah tau salah , sapa suruh buat ! Nak pertahan anak pun, beragak agak la skit. Atau cuba bayangkan orang tu pendatang asing yang masuk negara ni secara haram dan ada rekod jenayah ? Dan positif Covid 19 la tu ! Haaa.. Eleh.. Kalau eh ? Ko nak tunggu disahkan benar ada rekod baru boleh terajang ? Adoiyai.. maki kang.. kata aku tak jaga bahasa dalam blog ni. 

Dalam kes ni , yer.. aku sokong sangat anggota polis tu ! Dah nampak ramai sangat buat perangai macam ni. Jangan kasi muka pada mereka yang langgar undang undang. Kena tegas atau ramai yang akan besar kepala ! 

Jika tindakan dikenakan pada anggota tu, aku harap dia banyakkan bersabar. Anda hero ! Terbaik ! 


You May Also Like

0 comments