Hi.. you top ke bottom ?

by - Ogos 28, 2020

Setiap kali aku post gambar di Instagram , tak sampai seminit akan ada yang save ! Dan ramainya yang save tu antara 14 users ke atas. Aku tak tau la diorang buat apa tapi antara yang aku tau diorang buat fake account di aplikasi gay dan juga sebarkan di Twitter. Yer, golongan songsang ni perlukan bantuan psikologi dengan segera. Kasihan mereka.

Dah tu kenapa aku posing gitu ? Laa... Salah ke ? Bukannya seksi pun. Yang kata seksi tu , orang sakit akal jer.. Di Instagram tu , rasanya berjuta lelaki yang workout post gambar bersenam. Tujuan untuk share cara dan teknik bersenam. Macam aku, lebih pada nak memberi semangat dan motivasi pada rakan rakan yang berat untuk bersenam ! Mereka nak tapi tak de motivasi. Maka aku yang dulu macam tu pun , gunakan platform ni untuk beri sokongan ! 

Okk.. rasanya aku dah kena ubah cara posting. Ramai dah nasihat untuk buat watermark ni tapi aku tak nak. Tak sangka la sampai seteruk ni ! Yang guna untuk scam orang tu, aku tau dah. Memang dah jadi kes polis. Bukan kecik anak punya nilai wang yang ditipunya. Nasib baik kena tangkap dah. 


Jumlah yang save , 14 orang. 

Aku ingat nak buat macam ni. Tapi masih ada yang save ! Huhuh.. Memang cacat akal tu. Hahaha.. Pelik pelik... Bersungguh nak jual gambar aku eh ? Haish.. Tak takut dosa ke kawan ? Ke memang tak percaya pada dosa pahala ? Tak percaya pada hari akhirat ? Ke tak percaya pada Allah ? 

Kesannya.. ramai LELAKI yang mesej aku di Instagram dan 'mengurat' aku ! Hahaha.. Secara terang terangan. Hensem hensem lak tu ! Patut la anak dara sekarang payah nak jumpa laki kacak ! Oh , diorang tak sado tauuu.. Kering kontang atau boroi gitu ! Nah... ada yang beranak pinak pun ! Memang tak sangka la.. Selera songsang !


Dan semalam aku buat gini. Setelah 12 jam.. takda yang save ! Hehehehe... Nampaknya , macam ni je la yer... Kena letak nama aku besar besar ! 


Macam macam la perangai manusia ni. Dengan perangai ahli ahli politik yang pelik. Sampai rakyat pun terabai ! Apa tindakan terhadap mereka yang berperangai sonsang gini ???

You May Also Like

1 comments

  1. Orang yang suka nak curi2 gambar orang lain ni memang perlukan bantuan pakar psikologi

    BalasPadam