Video klip Nabila Razali cecah 1 juta tontonan dalam masa sehari ??

by - Ogos 26, 2020



Tengok trending di Twitter. Nama Nabila Razali naik..... Er , sapa dia ?? Hahahaah... Maaf la nak.. pakcik lama tak layan Meletops dan seangkatan dengannya. Tapi tak pe.. tak kenal maka tak cinta kan. Hehehe.. Maka aku pun cari la info pasal video klip Peluang Kedua ni. Dan jumpa..

Dan.. sapa dia MK ???? Mak aih... tua benar aku aih.. hahahaha.. Dok layan lagu Indonesia banyak sangat aku ni.. sampai tak tau perkembangan lagu dalam negara dah.. Huhuhuh.. 


" PENYANYI Nabila Razali meluahkan rasa syukur dan terharu apabila muzik video Peluang Kedua mencapai tontonan 1 juta dalam tempoh sehari dimuat naik di saluran Youtube, ia sekaligus mengulangi rekod single hitnya Pematah Hati.

Nabila atau nama sebenarnya Nur Nabila Mohd Razali, 27, berkata, ia satu pencapaian yang sangat bermakna dalam kerjaya seninya sebagai seorang anak seni.

“Alhamdulillah, saya terharu kerana muzik video Peluang Kedua yang dimuat naik pada Selasa lalu mencapai 1 juta tontonan dalam tempoh singkat.

“Ia mengulangi kejayaan Pematah Hati pada tahun 2017 lalu. Mungkin ia biasa bagi orang lain tapi ia satu kejayaan besar buat saya!”

“Sebenarnya saya tidak meletakkan harapan terlalu tinggi kerana sebelum ini lirik video yang dimuat naik pada April lalu sudah pun mencecah 12 juta tontonan” ujarnya.

Lagu ciptaan komposer dan penyanyi terkenal Hael Husaini dan MFMF ini turut menampilkan penyanyi rap MK K-Clique sebagai hero dan juga rakan duet untuk lagu baharu ini.

Nabila turut tidak menolak sambutan hangat lagu berkenaan juga disebabkan MK K-Clique yang sememangnya menjadi kegilaan para wanita.

“Sudah tentu kredit bukan pada saya seorang kerana saya percaya MK juga menjadi faktor untuk orang ramai tonton muzik video ini berulang kali.

“Dia juga memberikan kerjasama dalam mempromosikan lagu tersebut sejak dimuat naik semalam,” ujarnya.

Dalam pada itu, Nabila turut berterima kasih kepada tim produksi Ghzmsn Studio dan pengarah Lily Samsuddin yang bertanggungjawab memberi kualiti video terbaik.

“Selain kami juga, orang-orang kuat di belakang tabir patut diberikan ucapan tahniah kerana kejayaan ini.

“Bayangkan banyak dugaan yang kami lalui ketika proses penggambaran terutamanya bermain dengan cuaca yang ketika itu musim hujan dan sejuk di Cameron Highlands, ” ujarnya. "



Hurmm... hurmm... aku dengar dah lagu dia. Hurm... Lagu dia sedap. MK rap pun layan la.. Taste anak muda gitu... Bagi aku pun ok gak la.. Cuma suara Nabila Razali tu... cam... tak berapa kena je ? Ke aku kena dengar banyak kali baru ngam ngan telinga aku kot ? 

Apa pun.. Tahniah la buat mereka yer... Teruskan perjuangan. Selagi lagu tu tak bercampur aduk bahasa, aku sokong ! 

You May Also Like

1 comments

  1. Nabila sedang berada di kemuncak, ramai remaja lelaki suka dia kan, dia pun comel :)

    BalasPadam