Selamatkan diri dari nyamuk !

 

Semalam , ke Farm In The City. Wajib bawa selain bawa duit dan anak , bawak menda di dalam gambar di bawah ni ! Ahaaaa ! Wajib bawak kerana kita akan masuk ke kawasan yang menarik tetapi perlu awasi si ‘Dracula Kecil’ ni ! Hurmm..

image

Mak aku sapukan pada Qhaliff dan cucu yang lain ! Tapi mak aku terlupa sapu kaki dia dan kesannya ? Kaki dia dalam masa tak sampai 10 minit , dah tergaru garu ! Bila aku check , memang kena gigit nyamuk TETAPI bahagian yang mak aku letak losyen tu , takde disinggahi nyamuk ! Hehehehe ..

Bapak aku sendiri pelik nape tak rasa ada nyamuk sama sekali ! Hurmm.. Aku bagitau dia yang aku bubuh losyen ni.. memang berbaloi katanya !

Alhamdulillah.. Perlu cegah sebelum parah , kan ? Hehehe..

image

1 ulasan:

  1. bagus gk produk ni... nak cuba dapatkan ler dgn cosmodem

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.