Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 3 Februari 2015

Selamatkan diri dari nyamuk !

 

Semalam , ke Farm In The City. Wajib bawa selain bawa duit dan anak , bawak menda di dalam gambar di bawah ni ! Ahaaaa ! Wajib bawak kerana kita akan masuk ke kawasan yang menarik tetapi perlu awasi si ‘Dracula Kecil’ ni ! Hurmm..

image

Mak aku sapukan pada Qhaliff dan cucu yang lain ! Tapi mak aku terlupa sapu kaki dia dan kesannya ? Kaki dia dalam masa tak sampai 10 minit , dah tergaru garu ! Bila aku check , memang kena gigit nyamuk TETAPI bahagian yang mak aku letak losyen tu , takde disinggahi nyamuk ! Hehehehe ..

Bapak aku sendiri pelik nape tak rasa ada nyamuk sama sekali ! Hurmm.. Aku bagitau dia yang aku bubuh losyen ni.. memang berbaloi katanya !

Alhamdulillah.. Perlu cegah sebelum parah , kan ? Hehehe..

image

1 komen :

Puteri Aminah berkata... [Reply to comment]

bagus gk produk ni... nak cuba dapatkan ler dgn cosmodem

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI