Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 24 Februari 2015

Tak ada idea nak masak apa untuk bekal anak-anak ke sekolah?

 

Buku Idea Bekal ke Sekolah dapat membantu anda. Tak perlu pening-pening kepala lagi nak memikirkan nak masak apa pagi-pagi untuk bekal anak-anak. Anak-anak selalunya cepat bosan, kena selalu tukar-tukar menu . Kalau setahun berapa menu yang kena difikirkan?

bukuideabekal2

Mengandungi dua buah buku iaitu Idea Bekal ke Sekolah Menu Asia dan Idea Bekal ke Sekolah Menu Barat. Setiap satu buku mengandungi 44 resepi yang boleh dijadikan menu untuk bekal anak-anak malahan boleh juga dijadikan menu sebagai hidangan dirumah. Buku ini penuh dengan gambar-gambar yang berwarna-warni. Tengok dari luar pun dah tahu.

cover2

Buku ini dihasilkan untuk memudahkan para ibu-ibu untuk menyediakan bekal untuk anak-anak mereka. Penulis mengetengahkan idea menu disamping resepi yang mudah untuk dimasak, berkhasiat dan menepati selera anak-anak. Didalam buku Idea Bekal Ke Sekolah Menu Asia, buku ini ada mengajar tentang bagaimana untuk membuat sos bagi memudah dan menjimatkan masa memasak.

DSC03368buku3

Anda boleh dapatkan buku-buku bekal ini melalui link ini atau beli terus dari penulis. Jika anda inginkan buku anda dibungkus dengan cantik dan ditandatangan oleh penulisnya sendiri SMS/ Whatsapp 01115139882. Boleh juga dijadikan hadiah..sesuai sekali.

2 komen :

Nurul Huda berkata... [Reply to comment]

Wah menarik! Ada 44 resepi dah ok tu. Cover pun dah menarik perhatian anak-anak. Ianya sangat membantu, apatah lagi untuk suami di kala isteri berpantang bersalin. Memang sesuai.

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

comelnyee laa haiii nak bawak bekal bento mcm ni.. kalaulahh zaman sekolah dulu mcm ni kan best..hari2 rajin nak bawak bekal.. hehehe..kami pakai bungkus surat khabar dgn plastik je..janji air tangan mak.. huhuhu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI