KERANA DUIT !

by - Disember 17, 2009

Tersenyum..itu yang mampu terluah dari riak muka aku bila teringatkan kenangan silam iaitu waktu zaman sekolah ..mmg best zaman sekolah...cuma ...

Bila dah dewasa ni , rupa tak tukar..fizikal berubah...hati ? lagi la berubah...masing masing penuh dengan tanggungjawab...ini bermakna tiap kali jumpa , mesti ada cerita bab $$ ..hurmm

Macam macam idea n macam macam sumber nak bagi kaya..bila cerita , semua contoh yang dah jutawan ...huhuh..tapi yang join tu ? cam tu gakkk..

Yang aku tak berkenan ialah ...ermmm..kawan tipu kawan...ada berlaku...pinjam modal..janji bayar sekali ngan keuntungan...ermmm..tapi haprak...hilang gitu jer..bila jumpa ? muka wat biasa je...haih....dulu kawan rapat , skang disebabkan duit ? abis semua kenangan manis..

Banyak lagi la contoh...entah lah...semuanya KERANA DUIT !

You May Also Like

1 comments

  1. tu la kan ...tak bagi salah..dah bagi kita jadi mcm org bersalah.

    BalasPadam