BANGLA OH BANGLA 2

by - Disember 10, 2009

Korang ingat lagi tak cerita Bangla Oh Bangla dulu ? Kalau tak ingat atau tak penah baca ..korang klik ini ....

Ini ada cerita terkini ....

huh..aku tengah dok bagus punya layan astro....terdengar la bunyi rumput dipotong dek mesin...aku g usha..tau tau..haaaa...berlari aku amik kamera ...


Skang aku ada bukti pada cerita aku..waaa...rupa rupanya dia potong rumput tu mmg freee..hahahaha....aparaaa.....aku bodoh ke atau dia yang bijak ? habaq mai kat aku ...hahahaha....

kOrang tengok sendiri n nilai la betapa aku diperkotak katikkan oleh bangla tu..patut la boleh datang malaysia..hahahaha...bengong tul aku..nasib baik rm 1o ..kalau rm5o ???

Tapi aku tak salahkan dia pun..salute lagi ada la..boleh kelentong aku..hahaha...sah sah aku manusia berhati mulia yang mudah dibuli ! harap je badan besar..hahahaha..

p/s : Tekanan jiwa aku nak upload gambar ni !! sekepiing dekat 5 minit..tu pun berulang kali cuba !! arghhhh...maxis ke blogspot punya problem ? cuba habaq mai ! geram tull ( mana la aku tak kena darah tinggi )..

Kul 2:10..percubaan ke 5 !! arghhh




Baru berjaya !! arghhh..dari kul 1:30 ptg tadi..huhu..Ya Allah !! ampunilah dosa dosa ku ini ...huwaaaaaaaa...sabar ben sabar...

You May Also Like

3 comments

  1. ahahah yg kepala merah tu pakai helmet kah? wakaka

    bang ben.. bang ben.. wuwuwuw :P~~

    BalasPadam
  2. tanpa dorang ni. sapalagilah org malaysia yg nak kerja.

    BalasPadam