WAJARKAH ?

by - Disember 06, 2009

Malam tadi aku g tengok midnite kat Alamanda...Cite yang tengah hot skang ni ...Twillight ,New Moon dengan isteri aku ..er..bukan midnite ..tapi dalam kul 10.15 malam la...yang midnite tu , citer Ninja ..kelmarin ..

Pada yang tak tau , Twillight ni cerita bersambung...pada yang belum tengok bahagian pertama , disyorkan tengok dulu ..baru leh tengok sambungannya yang ini...Pada aku , bahagian pertama cerita Twillight ,mmg menarik hati aku...kisah cinta dan adegan aksi yang menarik tetapi tidak terlampau...takde la tahap kejam gile gile cam cita Ninja Assasin tu..haa...cita ninja tu , dari mula sampai abis 'berdarah' je...seolah olah 'darah' lak hero utama cite ninja tu..huhu..sabo je lee..



Apa pun bagi aku..kedua dua movie ni , mmg best !! kira aku tak menyesal buang duit n masa tengok cerita ni...Plan nak tengok senario memula tapi member aku dah cakap ..jgn buang duit...huhu..tunggu je raya nanti..kuar la kat astro...hahahaha...sori bang senario..hakikat...cerita cerita aksi , ada sebaiknya tengok kat panggung...baru puashati ...kalau setakat drama , ermm...tgk kat tv je la...bukan tak sokong industri perfileman negara tapi mmg betul apa..baru baru ni..aku g tengok PAPADOM...nasib baik berbaloi...

Skg ada cerita MySpy....aku terus terang , aku tak minat !!! bukan sebab cerita tu tapi hero dia !! Aku tak minat AC MIZAL ..dari dulu sampai skng ! kenapa ? jgn ditanya nape !! Kalaulah hero dia , Harun Salim Bachik , aku boleh g layan lagi !! Ni Ac MIzal..perghhh..mintak maaf laaa....no way...Maaf ye En. Afdlin...saya amat meminati lakonan anda tapi bila masuk je bab mamat ac mizal tu , saya terus pangkah ! Saya suka pelakon malaysia yang berimej !

Sambung balik cerita aku tadi...

Ada satu masalah yg aku tak berpuashati tadi..ermm....pada korang la...wajar atau tidak , membawa anak anak yang masih kecil lagi ke panggung wayang ? lebih lagi menonton cerita orang dewasa ? kalau cerita kartun tu..aku faham la...ni cerita Twillight ? adoi..aku tau la ayah dia nak layan , tapi kena la prihatin gak ngan penonton lain...

Ni tengah sedap dok layan , anak diorng buat kerenah...kita nak marah , tak sampai hati...sekali dua boleh la diam...tapi kalau dah berkali kali ??? Yang best partnya...ada siap bawak baby !!! patut ke tak patut ? melalak laa budak tu dalam panggung ! dah la lewat malam...

emm..cuba korang duduk kat sebelah diorng ? korang masuk panggung tu bayar ..bukannya free...dah la bayar , kena beratur lagi...dah la bayar , beratur , ni kena tunggu lagi nak masuk...parking keta kena bayar..so dalam erti kata lain , bukan free laaaaa....kena kuar duit n masa...tapi dispoilkan oleh org yang tak berhati perut ! Beli dvd je la nanti..tengok puas puas ngan anak anak...siap leh baring la budak budak tu...ermmm...cukup cukup la zaman bujang dulu tengok ngan isteri..dah ada anak ni , layan je kat umah...dah cukup akal anak tu nanti , bawak la g...ni budak budak..tak tau apa apa lagi..yang patut sedar tu , mak bapak budak...adeh....tensen siut...sedangkan bunyi telepon pun leh potong stim , ni kan pulak budak menangis..hahahaha...bayangkan leee....

Haihhh...nasib badan...

You May Also Like

4 comments

  1. Twilight & Ninja Assasin memg best..tp Ninja Assasin terlalu ganas, xsesuai ngan jiwaku yg lembut nie...cehhh....penat tau tahan nak muntah tgk darah yg byk2 tu..eeeeyyaakkkk...geli

    BalasPadam
  2. samala..sepjg cter ninja assasin berlangsung,tgnku x abis2 tutup muka....lenguh wooooo

    BalasPadam
  3. syazazuhaira zamri7 Disember 2009 12:26 PTG

    memang x patut bawak anak2 tgk ctew org mude2..
    tp kedue2 ctew pom x penah tgk lg
    hampeh...

    BalasPadam
  4. sokong....!cerita2 aksi mmg berbaloi di panggung wayang..

    BalasPadam