Katakan jika aku tak perasan ! - BEN ASHAARI

Katakan jika aku tak perasan !

 

“ Mana Qhaliff ? Ah , sudah.. mana pulak dia pergi ! “.

Dan aku kelam kabut mencarinya .. Tu kalau aku dok sibuk main handphone dan tak perasan , anak ajak main sorok sorok dengan kita ! Hurmm..

Aku rasa , majoriti anak anak besar Qhaliff ni akan gemar bermain dengan ibu bapaknya tetapi ibu bapanya ,serius la pulak ! Hahahaha.. Dok sibuk shopping atau layan kawan-kawannya di whatsapp ! Hurmmm.. pengajaran untuk aku jugak !! Jangan sesekali leka dengan anak kecil kita ..

image

Nasib baik aku dok perati je apa Qhaliff buat memandang beberapa minit sebelum ni , dia bantai berlari jauh tinggalkan aku gara gara aku kejar dia ! Dia lari macam lipas kudung.. aku pulak dan sakit belakang.. Tak leh nak kejar sangat .. Hurmm..

Kena bergiat cergas bersukan balik ni…

3 ulasan:

  1. memang bahaya kalau kita tak bagi perhatian. anak2 seusia ini memang lincah sangat.

    BalasPadam
  2. Hati-hati dengan anak yang aktif ini.. memang sentiasa perhatikan mereka .. saya pernah hilang anak di pasar malam...:((.. http://orlyloveshop.blogspot.com/2015/01/panik-rayyan-hilang-di-pasar-malam.html

    BalasPadam
  3. Memang Panik.. http://orlyloveshop.blogspot.com/2015/01/panik-rayyan-hilang-di-pasar-malam.html

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.