Lasak sangat bermain ! - BEN ASHAARI

Lasak sangat bermain !

 

Tau tau , pipi calar ! Bila tanya.. kuar bahasa Jerman. Tanya sepupu dia , jawapan tak logik ! Memasing risau kena marah ngan aku ! Hahahaha ..

image

Stress betul tengok calar balar ni.. Lasak benar bermain ! Si adik pun sama gak ! Biar je badan kena gigit nyamuk ! Aku pulak leh lupa letak losyen Magic dari Cosmoderm tu. Kalau letak , ada gak la pelindung .. InshaAllah..

Tapi kerisauan aku terus hilang bila wife ceritakan sesuatu pada aku. Maka , dalam hidup ni … kita kena senantiasa bersyukur ! Jangan cepat nak melatah jer .. kan kan ?

8 ulasan:

  1. budak2 nak membesar gitu la ben...janji tak mendtgkan mudarat yang teruk2...baru ada proses pembelajaran utk diaorang...hihihi

    BalasPadam
  2. ya. kena sntiasa bersyukur. ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
  3. ya. kena sntiasa bersyukur. ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
  4. ya. kena sntiasa bersyukur. ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.