Bila diri semakin tua..

by - Khamis, Februari 19, 2015

 

Teringatkan salah satu penyakit bila diri semakin tua ..

image

Kesan dari kekurangan kalsium ! Kan ? Hurmm… Dulu rajin la minum susu HL , buahan , sayuran tapi sejak dua menjak ni … terabai sedikit sebab sibuk dengan anak dan cari duit .. Kena cari duit kawan.. kalau tak , camana nak sara keluarga ! Tapi aku terlupa satu bab.. kesihatan diri sendiri ! Memang terabai sedikit…

Setelah membaca komentar dari rakan rakan di entri Suppliment punca kerosakan buah pinggang - Ben Ashaari yang lalu , maka aku amik keputusan untuk teruskan pengambilan OsteMatrix serta membanyakkan lagi minum air suam ..

image

Sejak dua menjak amik ni , ada la terasa lega sedikit termasuk la di sendi sendi tulang aku yang sebelum ni banyak digunakan sewaktu bersenam.. Huhuh..

Ditambah lagi dengan testimoni dari kenalan yang sememangnya amalkan pengambilan makanan tambahan sejak kecil , aku tak perlu was was … huhu..

Sebenarnya banyak kelebihan yang aku baru tau kesan dari pengambilan berterusan OsteMatrix ni.. Tu korang leh baca sendiri di blog SUPERIBU ni sendiri laa..

Terpulang pada diri sendiri nak percaya atau tidak .. Yang penting baru aku , aku tak nak duduk diam dan biarkan diri tiada perlindungan.. Ada banyak cara dan aku memilih cara ini.. InshaAllah..

You May Also Like

1 comments