Blogger lucah ke penjara !

by - Jumaat, Julai 19, 2013

 

Baru ada akai eh ?

Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur  tidak membenarkan Alvin dan Vivian  diikat jamin sementara menunggu perbicaraan terhadap tiga pertuduhan berhubung tindakan mereka mempersenda umat Islam dan Ramadan dalam Facebook serta mempamerkan gambar lucah dalam blog mereka. Kedua dua mereka telah dihantar ke penjara . Alvin ke Penjara Sungai Buloh manakala Vivian telah dihantar ke Penjara Kajang

Perghhh .. Tidur lokap la eh ? Tak per .. Nanti dah keluar, boleh tulis dalam blog , pengalaman tidur dalam lokap .. Nanti bgtau sekali , tidur bogel atau tidur berbaju .. Tapi kalau bogel pon tak kisah kan ? Biasa je pon ..

Harap , semua ini dijadikan pengajaran buat mereka yang rasa dunia ni mereka yg punya . Tak kira la apa bangsa sekali pon .. apa agama sekali pon , sila hormat menghormati …

Mati itu pasti .. tapi biar mati bermaruah ..

You May Also Like

10 comments

  1. Kena!... dah agak dah... sendiri buat... sendiri tanggung...

    BalasPadam
  2. Berani buat berani tanggung, ingat boleh lepas sekali sangkut daa...

    BalasPadam
  3. Hidup memang pilihan. Apapun yang dipilih tentu mengandung konsekuensinya. Kebebasan berekspresi hendaknya tetap memperhatikan etika, budaya, sopan santun, dan perasaan orang atau pihak lain. Kita hendaknya saling menghormati/toleransi. Dunia yang damai dan sejuk idaman kita semua.

    BalasPadam
  4. aah. jgn dh kuar kang deactivate blog ngn f/b plak tau! rugi! kata nk fames sgt kn.. amekaw!

    BalasPadam
  5. elok bunuh je dia org ni memalukan blogger je hehe

    BalasPadam
  6. hehhe..
    agak2 apa ler dia nk buat lg pasni..
    kompom ada lg kontroversi dia pasni..

    BalasPadam
  7. Baru Dia Rasa, Ada Tak Org Islam dUk P Kacau Depa Sblm Ni.. Tak De Org Usik Pun.. Sendiri Tggung Yee.. Segera Amek Tindakan mcm Ni Akan Buat Org Lain Pk 100 Kali Utk Buat Mcm Ni Lagi..

    BalasPadam
  8. Harap ini akan jadi pngajaran buat semua.. Fikirlah sebelum brtindak!! Mnyesal kemudian tiada gunanya.

    BalasPadam