Hadiah untuk Hari Ibu dan Hari Guru di S&J !

by - Rabu, April 23, 2014

 

“ Yeaayyy… Selamat Hari Ibu !! “

Photo

Lama dah aku teringin nak beli hadiah untuk wife .. Dan sesuai dengan hari istimewa yang bakal disambut seluruh dunia bagi menghargai si ibu yang disayangi , aku dapatkan dan suruh Qhaliff hadiahkan padanya ..

Apa yang aku beli ? Hehehe ..

 

Ni ke ? Eh.. tak laaa ..

Ahaaa.. mesti ni eh ?? Heeeehee . Cam tak sesuai je kan ?

Topeng untuk dia pakai dikala dia marah ? Jadi tak nampak la ibu marah kan ? Hahahaha ..

Haaaaa … Ni kee ??? Menarik sebenarnya tapi bukan ini pilihan aku.. Kalau aku masih bersekolah , yang BEST TEACHER tu , sesuai sangat aku nak kasi .. Hehehe ..

Dah tu apa ?? Sebelum tu , aku dapatkan hadiah untuk anak buah aku berikan pada cikgu dia.. Aku berkenan dua items di dalam gambar kat bawah ni ..

Topeng tu bermaksud ,   “ Teacher .. U’re my superhero !! ” Haaaa … Dan mug tu , biasa la.. Kasi dia bawak air dari rumah. Beli kat kantin , mahal ! Leh jimat sikit .. Hee.. Baru RM30 je beli ni ..

Ok .. sambung teka hadiah Qhaliff untuk ibunya.. Apakah yang dibawah ini ?

Kalau kasi yang ni , aku risau aku sendiri atau Qhaliff sendiri berebut nak simpan ! Tamo kasi kat ibu ! Hahaha.. Comel koooo.. Ada banyak teddy bear comel comel kat sini ..

Kad ???? Eh.. kad pon kasi ! Hadiah pon kasi.. Buat kenangan ! Haaa ..

Yeayyy.. Salah satu jam di atas itulah menjadi pilihan aku untuk diberikan pada wife ! Heehehe .. Cantik , unik dan moden !

Mesti tertanya kat mana aku dapatkan hadiah ni kan ? Ok.. meh aku cerita.. Nama tempat ni ialah S&J , Alamanda. Selain Alamanda , S&J ni ada buka 17 cawangannya di beberapa buah lagi shopping mall di sekitar Malaysia ni ..

Apa yang menariknya barangan di sini ? Kebanyakkannya ialah limited edition ! Ini disebabkan byk produk mereka , mereka design dan keluarkan sendiri ! Takde jual kat kedai kedai lain punyaaa ! Haaa ..

Layanan , servis yang diberikan sangatlah ok ! Tanya je apa pon soalan , mereka jawab. Harga pun sangatlah berpatutan .. Tak de la mahal mana pon .. Cam jam aku amik tu , tak sampai pon RM100 tapi kualiti tip top.. Berat woo.. Bukan ringan punya ! Tu contoh produk mereka punya sendiri .. Haa ..

Camana nak tau produk mereka sendiri ? Mereka ada katalog. Mintak je kat staff mereka.Nanti diorang pasti kasi punya ! Cari yg unik dan limited edition.. Hehehe ..

image

Cenderamata atau cenderahati yang ada dijual di sini mmg sangat sesuai untuk sambutan hari hari tertentu di Malaysia ni .. Macam aku , aku dah dapatkan untuk Hari Guru dan Hari Ibu.. Haaa..

Menarik ni ! Buat rakan rakan pembaca di blog aku ni , kalau nak gi ke S&J untuk dapatkan hadiah untuk yang tersayang la kan , sila bawak jer vaucher ni dan kasi kat diorang ..

 

snj-complimentary voucher_006

Kalau nak tau dengan lebih lanjut , sila ke https://www.facebook.com/snjgift .. heeee.. Macam macam adoooo …

You May Also Like

6 comments

  1. limited edition?
    tu yg best dngar tu kalau shoping brg limited.
    thanx bro for share.
    xtahu pulak kt cni brg limited.
    tp sayangnyer kt kuantan xdop lg.
    huhu.

    BalasPadam
  2. wah dah siap ada hadiah mother's day dah...bagus bagus... thumbs up!

    BalasPadam
  3. suka nie tgk survinear..hehe nt leh terjah aeon station 18 ipoh yeahhh

    BalasPadam
  4. suka nie tgk survinear..hehe nt leh terjah aeon station 18 ipoh yeahhh

    BalasPadam
  5. Bab limited edition tu mmg suka sgt.tq share sini ben

    BalasPadam
  6. barang limited edition tu yang buat orang tertarik nak beli untuk dijadikan hadiah kat S&J ni...:D

    BalasPadam