Singkir uban dan atasi keguguran rambut dengan NUTRI M

by - Jumaat, Ogos 29, 2014

 

Uban bukanlah pengukur usia sebaliknya adalah suatu penyakit yang perlu dirawat kerana uban juga adakalanya boleh menyebabkan rasa kurang keyakinan diri,menjejas hubungan antara pasangan serta mengundang stress yang seterusnya membawa kepada beberapa masalah lain seperti kegatalan kulit kepala, keguguran dan kebotakan rambut.

Merawat dan mencegah ada ketikanya lebih memudaratkan memandangkan terdapat  banyak produk rawatan rambut berasaskan bahan kimia yang sebenarnya merosakkan struktur sel dan pertumbuhan rambut.

Nutri M Black Shampoo yang berasaskan 100% herba mampu menyingkir uban sepantas 10 minit serta semudah rutin cucian biasa yang hanya perlu dilakukan dirumah dan hasilnya dapat dilihat pada cucian pertama.

IMG_1475161249262

Dihasilkan dari 19 jenis herba terpilih antaranya minyak kelapa, daun urang aring dan kayu beluru yang juga dikenali sebagai sintok bukan sahaja mampu untuk merawat uban malah ia juga melembutkan rambut menjadikannya mudah diurus. Nutri M Black Shampoo ini hanya perlu digunakan seminggu sekali pada bulan pertama dan 2 minggu sekali pada bulan seterusnya.

Untuk mendapatkan kesan yang optimum, pengguna dicadangkan untuk mencuba syampu Nutri M Anti Hairloss Regimen yang boleh digunakan setiap hari bagi melambatkan proses pertumbuhan uban, membersihkan kulit kepala dari masalah kelemumur dan  seterusnya meggelak dan mengatasi keguguran dan kebotakan rambut disamping menjadikan rambut lebih,kuat, sihat dan bersinar. Kebiasaannya selepas 2 atau 3 kali cucian pengguna dapat merasakan  keguguran rambut semakin berkurangan.

Pati bunga saffron,estrak daun pudina adalah bahan utama yang terdapat dalam syampu ini selain 9 jenis lagi herba terpilih yang dirumus khas bagi memberi kesan yang pantas dan menyejukkan kulit kepala.kerana kulit kepala yang panas dan kering adalah juga merupakan punca rambut mudah rosak dan gugur.

Gel esen yang didatangkan bersama syampu Nutri M Anti Hair Loss Regimen pula berfungsi untuk mempercepatkan proses pertumbuhan rambut  bagi semua peringkat usia lelaki dan wanita serta  boleh digunakan setiap kali selepas mencuci rambut tanpa perlu dibilas.

 

Untuk sebarang pesanan dan info lanjut, cari kami di

FB: www.facebook.com/nutrienterprise

Insta: @nutri_m

Whatsapp/sms : 0193117254

You May Also Like

2 comments