Lemas dengan Face Mask ? Guna ni jer..

by - Januari 08, 2021

Ternampak kat satu iklan video Facebook mula mula. Uih.. menarik ! Memudahkan aku yang mudah lemas dengan Face Mask ni. Tapi aku tau sangat la, kalau barangan yang jual kat FB atau IG tu, mesti ada jual kat Lazada atau Shopee. Terus aku search ! 

Terkejut tengo harga. Murahnya ??? Kat iklan tu aku tengok harga berpuluh ringgit la gak ! Huhu...Terus aku order 5. Sorang satu untuk dalam rumah ni. Takda la nak serabut sangat. Kalau nak gi sekolah ke... gi kuar rumah ke.. pakai jer..senang nak bernafas.





Ahaaa.. ni satu lagi aku beli. Tak perlu nak letak merata Face Mask tu ! Sangkut kat leher jer. Nak tanggalkan face mask tu , biar jer tergantung kat leher.. Huhuh.. Harga pun murah jer. Aku beli 5 terus.. Sorang satu dalam rumah ni. 

Persediaan untuk nak sekolah buka nanti.. kalau buka la.. Huhuh.. 
 





Ok la kan ? Hurm...

You May Also Like

0 comments