Jumaat, 23 April 2010

Segmen JELAJAH BLOG UNIK

Heheheh.. aku tau aku tau .. yang ada skang pn tak abis lagi .. biarkan .. lama lama abis la kan .. nak cepat cepat , nak g mana ??? Tak sabar nak fofular ? Tak fofular dengan cara ni aih ( yeker ) cuma dapat lagi ramai kawan .. kan kan ? Tak pe , sabar nooo .. aku bagi all out nanti .. kang aku bagi perabih semua , ada gak dapat 'makan' skit .. jadi buat skit skit agar orang pun tak jemu nak baca .. betul tak ? Bijak aku ni kan ? Haaa...

Tadi aku dah buat Segmen JELAJAH BLOG SAHABAT yang bertujuan mengenalkan blogger blogger baru kepada blogger yang dikategorikan 'meriah' blognya ... cam MISS LOLLY , GADIS TERBILANG , KUJIE , ARIFF dan pastinya MAT GEBU berserta geng geng 'dapurnya' ( nak sebut ramaii wooo ) ..

Sekarang aku nak bagi peluang ... peluang kepada blogger blogger yang rasa blognya unik ! LAIN DARI YANG LAIN yer !! Bagaimana yang aku kategorikan unik , tu terpulang pada korang sendiri ... TAPI bersyarat... aku kena masuk dan pastikan ianya benar benar unik pada mata dan akal aku .. jika benar ia unik , maka aku akan terus buat entrinya MASA TU jugak seperti GELEDAH DAPUR ... hehehe ... amacam ? Ada brani kaaaa ???

Pada mereka yang rasakan blognya UNIK DAN PELIK ... ( bukan lucah dan sewaktu dengannya yer ) .. sila kirimkan borang pada aku ... hehee.. cam biasa , aku nak ...

1 ) HEADER BLOG BEN ASHAARI
2) WAJIB ada tajuk JELAJAH BLOG UNIK oleh BEN ASHAARI
3) KENAPA anda rasakan blog anda unik
4) KENAPA anda buat blog tersebut
5) SILA beritahu dari mana anda dapat maklumat mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG UNIK ini..

Syarat no 5 ini peluang pada anda yang mempromosi SEGMEN ini , mendapat 'bonus' secara tidak lansung .. ;)

6 ) paste link anda di sini .. di ruangan komen .. Tarikh tutup ???? Tiada ...

Hebahkan .... tqvm .... ;)

12 komen :

sevunation berkata... [Reply to comment]

ni kategoroi lain ni.. x leh join..

Nurshahfamily berkata... [Reply to comment]

waaa dh byk kategori nie... jelajah blog ibu dah abis ke? huhuhuhu

nabil_potter berkata... [Reply to comment]

eh, top 5 newbie... mr potter disenaraikan..hehehe

June berkata... [Reply to comment]

salam..ben..tahniah makin menjadi2 segmen ben ekk..suka akak bc semua N3 ben..haa bukak la pulak jelajah blog2 pembuat kek..mungkin pndpt dan komen ben bole menaikkan mutu produk dan jualan..maklum la ..kekadang kita org ni bl dah sibuk mendeco takperasan pun blog kurang mengancam hehehe..haaa ben kalu lalu lalang kat mana2 jalan tu..jengok2 le kejap blog kak june yg xseberapa ni ye http://www.mama-homebake.blogspot.com komen le mana yg patut..yg molek2 je ye hehe..yg tak molek email je haha..K la ben apaapa pun benashaari.com mmg besttt!!!..semoga terus berjaya didunia dan akhirat..aminnn

makdara terdiva berkata... [Reply to comment]

yelah..Ben dah fofulerr..kite masih waiting list ...huhuhu..

Sitisifir10 berkata... [Reply to comment]

rajin amat ini Mr Ben

FUZY berkata... [Reply to comment]

meh nk join gak.....
http://fuziahfbi.blogspot.com/

Jard The Great berkata... [Reply to comment]

Nak jugak! jap lagi ku buat

~follower terbaru ben.. ahakzzz

NiL NaMiA berkata... [Reply to comment]

rajin sungguh En.Ben nie buat banyak sagmen kan....

http://namiacinta.blogspot.com/2010/04/jelajah-blog-unik-oleh-ben-ashaari.html

Jard The Great berkata... [Reply to comment]

aku nyer entri.. sila check jika layak.. http://ignorantbrat.blogspot.com/2010/04/jelajah-blog-unik-oleh-ben-ashaari.html

SIREH JUNJUNG berkata... [Reply to comment]

salam Ben.. nenek terhenjut2.. nk membuat kan ben g umah nenek nie...nanti tanya2 la kbar nenek ya.

ヌルアイン・モハメドアリッフ berkata... [Reply to comment]

http://einmerukawaiine.blogspot.com/2011/01/jelajah-blog-unik-oleh-ben-ashaari.html

saye join

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI