Al Hannan , pembekal dan pemborong kurma premium dari Arab Saudi dengan harga borong !

by - Khamis, Januari 28, 2021

Sampai dah kurma Al Hannan yang aku order ari tu. Saja beli online lepas diberitahu mengenai kurma premium ni. Aku suka campurkan kurma dalam pembikinan air protein aku setiap pagi selain makan ketika kelaparan. Biasanya aku akan letak fresh milk , protein , badam dan kurma. Kalau lepas workout , aku campurkan dengan telur mentah , 2 bijik. Tujuan ? Untuk turunkan berat badan. Heheheh.. lebih tepat lagi nak diet la. Dan dia punya kekenyangan tu.. perghhh ! Tapi bagusnya , mudah lawas la. Hehehe.. 

Kenapa Al Hannan ? 

Kurma jenama Al Hannan yang dijual ni adalah terdiri dari kurma premium atau kurma yang berkualiti tinggi  seperti  kurma Ajwa , Safawi , Mariami, Medjoul dan Tangkai. Sesungguhnya mereka yang pernah merasai jenis kurma ni hanya tau mengapa kurma ini mampu membuatkan mereka terasa terliur ! Aku yang dulu tak kisah , sekarang dah pandai pilih kurma yang bagus untuk dinikmati seisi keluarga.

Selepas membuat pembelian , aku akan terima resit pengesahan pembelian dan sehari kemudian aku terima pembelian aku. Alhamdulillah , pembungkusan yang bagus serta berkualiti bagi memastikan kurma dalam keadaan baik. 

Dan selepas menikmatinya, masyaAllah... sedapnya ! Berbiji biji aku makan yang mana selama ni , kalau aku makan kurma, sebijik dua je dah. Tak sangka rupanya sesedap ni kurma yang aku beli ni. Biasanya amik kurma biasa biasa jer. 



Jenis Jenis Kurma Al Hannan 




Kurma jana Pendapatan Utama atau Sampingan !

Aku sebenarnya ada perancangan. Adik aku, yang buat bisnes bas sekolah mula terjejas pendapatan dia. Aku nak ajak dia buat bisnes jual kurma Al Hannan ni tapi atas jenama sendiri. Dia ada network dia sendiri. Senang nak buat marketing dan pasaran. InshaAllah boleh pergi jauh kalau betul caranya. Lagi pun , kurma ni hari hari orang makan. Tak basi dan mudah rosak.. kan ? 

Di web Al Hannan ada info segalanya buat mereka yang nak. Tak kira la nak beli sikit ,borong mahupun nak jadi agen, stokis atau nak buat jenama sendiri dan InshaAllah , pulangannya adalah lumayan ! Di Al Hannan Marketing ada 2 pakej  untuk mereka yang berminat nak jadi agen atau stokis: 
  • Sebagai Ejen - MOQ 20 pouch/unit/carton ( keuntungan - 25% )
  • Stokis - MOQ 100 pouch/ 5 carton ( keuntangan 30% )





Bina Jenama Sendiri - Ben Ashaari Premium Kurma ( OEM ) ??

Menarik sebenarnya. Aku teringin nak ada produk jenama sendiri yang mana apa yang aku jual tu, memberikan manfaat pada tubuh badan. Maka aku tak rasa la bersalah bila mereka yang beli tu dapat kebaikan daripada apa yang mereka makan tu.. kan kan ? 

Kelebihan OEM bersama Al HANNANX
  • Kilang pembungkusan mempunyai sijil HALAL dari JAKIM dan MeSTI. 
  • Barcode untuk setiap jenis kurma yang ditawarkan.
  • Mempunyai maklumat Nutrisi untuk setiap kurma
  • Kurma dipek dan zip lock pouch yang mampu mengekalkan kesegaran kurma
  • Reka bentuk label yang menarik diberikan secara percuma.
Tak perlu risau mengenai stok kerana mereka dah berpengalaman luas dalam perniagaan ni. Al Hannan ni dah lama dengan bisnes  dan boleh dikatakan terkenal dalam dunia buah kurma yang mewah dan semula jadi sebagai pemborong kurma, pembekal kurma Malaysia yang eksklusif, pembekal kurma Arab Saudi di Malaysia yang terkemuka dan pemborong buah kurma dengan kualiti terbaik yang mematuhi piawaian tertinggi spesifikasi tempatan dan antarabangsa.




Didaftarkan sebagai AL HANNAN GROUP TRADING Di Malaysia dan dimiliki sepenuhnya oleh Bumiputra. Berdasarkan pengalaman luas mereka bekerja dengan syarikat perdagangan di Yaman, Iran, Mesir, Tunisia, Arab Saudi, Palestin dan Malaysia , maka wujudlah Al Hannan Group Trading ni. 

Maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan : 

Telefon : +6016 873 4032
Email : sales.alhannan@gmail.com

You May Also Like

7 comments

  1. Boleh test nih bhai... nanti nak order la..

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  2. wah menarik ni kalau ada kurma jenama sendiri

    BalasPadam
  3. Favorite Nina Kurma Mariyami dan Awja. Setiap hari mesti makan atleast 3 biji. Nak try laaaa AlHanan ni

    BalasPadam
  4. Kurma ni orang akan cari dan makan. Bagus ni kalau nak jual

    BalasPadam
  5. Kurma elok . Rajin gak makan . And this one mcm murah gak rege dia .

    BalasPadam
  6. Kurma dia memang eloj-elok... Tak menyesal kalau beli...

    BalasPadam
  7. Kurma premium jenama Al Hannan ni memang sedap. Puas hati dengan kualiti dan rasa.

    BalasPadam