Layan durian berkualiti di Don of Durian ( DOD ) ,Cyberjaya

by - Selasa, Mac 02, 2021

Alhamdulillah.. lepas dah keinginan sang isteri dan si anak dara tu. Dua orang tu je yang suka makan durian. Aku dulu pun hantu durian tapi aku diet semalam. Hahahaha.. Terliur je la nak oiii tengok diorang makan. 

Terletak berhadapan dengan Tamarind Square , Cyberjaya dan beroperasi sebelah petang hari hingga malam , DOD atau Don Of Durian menyajikan buah buah durian yang mempunyai gred tinggi saja. Dalam erti kata lain , buah yang bagus dan confirm sedap ! Mereka akan bagi buah yang bagus bagus gitu. Tak perlu risau buah rosak atau sebagainya. 

Pemilik DOD, En. Firdaus yang juga bekas juruterbang syarikat penerbangan luar negara , memberitahu aku yang dia dah beroperasi dari tahun lepas. Setiap malam , memang ramai je datang dan bercadang untuk kembangkan lagi bisnes dia ni. Nak letak ABC , Pulut Durian dan sebagainya. Segalanya bergantung kepada 'kerajaan' buat masa sekarang. Dan kalau ON , memang aku akan  repeat la ke sini. 






Buah yang diambil semua cantik-cantik. Yang rosak , mereka tolak tepi. Bagus la kan ? Tak da kita nak takut bila amik buat yang tak elok. Sebab tu Zahra makan dua tiga ulas je , dah kenyang. Hahaha.. Kalau sebelum ni, sebijik dua pun belum tentu puas. Bermakna buah durian yang diorang makan ni memang cukup ummph dah ! 

Parking jangan risau.. senang jer parking sini. Kira boleh makan dengan tenang la.. Nak ke sini ,waze jer Don Of Durian , Cyberjaya. Boleh follow : 

Instagram : Don Of Durian 





 

You May Also Like

4 comments

  1. Eee kesal plak aku masuk baca, terus terliur plak di buatnya.. kena cari ni sebelum bulan puasa huhuhu

    BalasPadam
  2. assalamualaikum
    singgah selasa petang
    harap semua dipermudahkan

    BalasPadam