Jelajah Blog IBU : Hijau itu Indah dan Permai

Pemilik blog , PUAN INA MAIL ... hehehehe... i likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... nape nape ??

Aku terjumpa sesuatu yang menarik di dalam blognyer .. Apakah itu ??

Maggie goreng !!!!

Bihun Goreng !!!!!

Blog Puan Ina ni , adalah blog masakan juga ..ada banyak resepi didalamnya.. WEEEEEWIIITTT... lapaq lapaaqqq.. hahaha

Tapi kenapakah blognya nama gitu ek ?? HIJAU ITU INDAH DAN PERMAI ..

" Blog ini aku namakan Hijau itu indah dan Permai, sebab aku cintakan kehijauan alam.Tujuan aku buat blog ni sebenarnya dulu, suka-suka je, untuk mengisi masa lapang. tapi sekarang serius, siapa tak nak glamer .Disamping tu jugak sekadar mengisi hobi aku yang suka memasak.Jadik sementelaah aku berblog ni, aku titipkan resepi yang menarik yang aku masak sendiri ngan air tangan aku untuk dikongsikan ngan para blogger. Ada jugak cerita tentang perkembangan anak-anak aku ngan tempat menarik yang aku dahkunjungi untuk dikongsi bersama . "

Panjang sangat kalau nk di ceritakan tentang blog ni .. Tu sebab aku syorkan korang masuk n telaah sendiri.. Aku tamo masuk campur aaarr... hehehe

Pssstt... jauh beza ngan yusri kru .. hehehe Ok ok ... jomm kita g jelajah blog IBU : HIJAU ITU INDAH DAN PERMAI

4 ulasan:

  1. sedapnya nampak mihun goreng tuh ..

    BalasPadam
  2. atty : betui betui .. lapaq dah ni ..

    taib : wsalam ...

    BalasPadam
  3. wah..bgus la..pasni cri resep kek pulak..yg plg mudah nk buat..oke~

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.