Melihat kegembiraan anak anak, diri sendiri gembira !

by - Februari 09, 2021

Aariz tak pernah meminta. Tapi dia cukup teruja dengan pemberian hadiah dari aku. Tak kisah mahal atau murah , riak muka dia tu seperti sang isteri baru dapat gelang emas ! Hahahaha... Kisahnya, baru baru ni dia mintak baju Ferrari sebab dia pernah dapat mainan Lego kereta Ferrari. Sejak tu dia minat Ferrari.  Ditambah lagi , aku punya hoodies Ferrari. Maka dia nak baju cam aku tu ! Aku bukak Lazada.. dan order ! 

Seminggu tunggu. Aku tunjuk kat dia. Ya Allah.. dia punya teruja nak pakai tu. Terpaksa basuh segera baju dan jemur terus. Kering je , dia terus pakai. Siang malam.. Hahaha.. Si kecil ni memang punya satu perangai lain skit. Haha.. manja betul.

Qhaliff.. pun dapat. Headphone gamers ! Dia kesian skit la.. Gi order barang dari Hong Kong. Hahaha.. Memang parah la menunggu skit. Tapi bila barang dia sampai.. aku letakkan di sisi dia... ketika dia masih tidur ! Harapan aku , dia teruja sangat bila tengok headphone yang dia nantikan tu, berada di genggaman dia. Dan korang pun tau la camana aksinya lepas tu kan.. Hehehe.. 




Anak dara aku ni.. Hahaha.. Dia ni macam aku. Tak kisah pun. Tapi kalau dapat , WOWW ! Seronok bukan kepalang. Apa yang dia nak cumalah satu jer.. Aku tidur di sisi dia , setiap malam.. Bau ketiak aku dulu.. baru dia dapat lena ! Yer.. seperti aku lakukan dulu masa kecik kecik dulu.. aku suka bau ketiak arwah ayah aku...  

Melihat anak anak gembira... aku turut gembira.. 


You May Also Like

1 comments

  1. Gembira hari ini yang akan terakam indah menjadi satu kenangan paling manis.

    BalasPadam