Restoran & Cafe Madinah , Ampang menyajikan menu dari negara Arab !

by - Isnin, Mac 08, 2021

Sapa pernah pergi makan kat Restoran & Kafe Madinah di Taman Putra , Ampang mesti akan anggukkan kepala dia.. Kenapa ? Teringat makanan dia yang sedap sedap belaka tu ! Huhuh.. Serius sangat sedap dan berbaloi. Makanan dan minuman , memang puashati belaka. 

Aku pasti ramai yang  baca blog aku ni adalah peminat makanan Arab. Dengan haruman dia.. dengan ketebalan dagingnya.. teh panas dia.. Pergh.. cukup menyelerakan ! Kan kan ? Tambah lagi kalau pergi masa Ramadan. Adoilaah. Memang tak sabar nak menanti waktu berbuka punya. Hehehe.. 

Ok ok.. Jom tengok apa ada di Restoran & Kafe Madinah yang terletak di Ampang ni ! Untuk pengetahuan korang , bukan sehari dua tau baru bukak. Dah lamaaa dah ! Dan jangan risau, diorang ada buat penghantaran terus ke rumah korang..  Er, tengok tempat gak a yer. Hehehe.. Kang ada yang order dari Johor.. naya jer ! 

Ni pengalaman aku sendiri la yer makan di sini. Yang aku order , dan yang aku rasa.. Siap bawak balik rumah sebab sedap ! Haaa.. nak gak kasi wife rasa. Kalau dia kata sedap , memang betullah apa yang aku rasa. Maklumlah, wife aku punya tekak ni lain skit. Kalau tak sedap , dia cakap terus je. Hahaha. 






Puashati sangat ! Dari makanan hingga minuman. Memang berlainan dari yang lain. Dah selalu sangat layan makanan tempatan ,sesekali kena rasa dari luar lak. Baru nikmati kehidupan. Tapi bersederhanalah yer.. Jangan gi  baham semua yang ada.. Biarlah rasa untuk hidup jer.. heheh.. kan kan. 

Ok.. selain tu ada juga menu barat untuk dinikmati. Dan sangat sedap yer.. Bermula dari sarapan pagi hinggalah ke makan malam ! Pergh.. berbaloi baloi kalau korang kaki makan. 











Amacam ? Teliur ? Tertarik lagi menarik hati ? Heheheh.. Dah ku katakan.. memang gulp punya ! Tunggu apa lagi ? Kalau tak leh gi, kasi order online jer.. Kalau dapat gi, makanlah sepuashati.. 

Alamat : Restoran & Cafe Madinah 
1541 . Persiaran Putra Sulaiman , Taman Putra Sulaiman, 
68000 , Ampang , Selangor ,

Waktu Operasi : 10 am - 12 am ( Kecuali PKP , 10 pm )

No Tel :  011 - 1111 9442 

Order Online  :  
1 . Food Panda (  Madinah Restaurant & Cafe ) 
2. Grab Food ( Madinah Cafe ) 

Facebook :  Madinah Restaurant & Cafe      Instagram : MadinahCafeMy

 
 


You May Also Like

5 comments

  1. Harga family set not bad. Boleh cuba kalau ke sana. Terliur tengok

    BalasPadam
  2. Nampak menyelerakan sungguh menu-menu tu semua... adoilah... kat hujung tanjung ni dah la payah nak cari kedai makanan Arab... ni yang nak cepat-cepat balik KL ni... rege pun berbaloi tu... cepatlah boleh rentas negeri...

    BalasPadam
  3. Menu-menu dia nampak sedap2....adeh kena tengok je la sebab xleh rentas negeri lagi

    BalasPadam
  4. Dah lama tak makan nasi arab, semua nampak sedap.

    BalasPadam
  5. Waduh tergoda tengok..nanti nak pergi la

    BalasPadam