Jelajah Blog IBU : Cerita ceriti Ibu Ayra

by - Jumaat, April 16, 2010

Aku nak petik kata kata empunya blog ni ..

" Aku rasa ini adalah satu inisiatif yang baik untuk para bloggermums berkenalan antara satu sama lain selain dari melalui Momsbloggerplanet dan lain-lain..."

Aku rasa semua blogger yg bergelar ibu patut g join MOMSBLOGGERPLANET .. camana nak join ? korang tanya otai otai MOMSBLOGGERPLANET .. ada banner diorg kat blog tu ..

"CERITA-CERITI IBU AYRA", blog yang saya gunakan sebagai medium untuk saya menyimpan cerita-cerita berkaitan dengan diri saya, keluarga saya dan apa saja yang berlaku di sekeliling saya. Cerita utama dah tentu tentang progres anak dara saya yang sorang tu, Ayra. Dengan harapan, satu hari nanti dia akan membaca dan menjadi segala tulisan saya blog ini sebagai kenang-kenangan. Selain itu, saya juga suka berkongsi resipi masakan dengan rakan-rakan blogger. Kadangkala terselit info2 kekeluargaan dan juga sesekali cerita berkaitan artis dan isu semasa. Saya berharap, dengan adanya segmen Jelajah Blog Ibu ini, saya dapat menambah ramai lagi kenalan di kalangan ibu-ibu semua. Dengan itu, kita dapat berkongsi cerita dan mungkin berkongsi ilmu yang akan menguntungkan kita bersama. "

Yess .. aku sokong aku sokong .. hehehe .. sokong ajaaaaaaaaaaaa .. Jom g JELAJAH BLOG IBU : CERITA CERITI IBU AYRA

You May Also Like

1 comments