Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 9 April 2010

Entri ke 3 pagi ni dalam masa 30 minit : Award


Kepada semua blogger blogger baru dan lama ... sebagai tanda persahabatan dan semangat juang seorang blogger , amik la award ni .. kalau tak nak amik pun tak pe .. tak merajuk pon .. hehe..

Tak yah buat apa apa pon .. cuma amik je .. buat entri ..bagitau dari mana mana korang amik ..linkkan .. dan satu lagi linkkan kepada tuan punya anugerah ini iaitu saudara MSR yang berada di LEBANON .. kenapa nak link pada dia ? sebab dia yang buat dan dia je yang tau tujuannya award ni direka .. dalam tu ada penerangannya .. link ni ek >> MSR

P/S : tinggalkan link korang pada yang amik tu ek .. setelah buat entri .. aku akan buat entri khas utk yang amik .. tqqqq


8 komen :

Lelord berkata... [Reply to comment]

Salam ceria..
Heheheh dh amik dh award milik MSR yg tertera kat blog En Ben. Macehhhhh

http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/2010/04/cedars-blogger-award.html

pakcikLie berkata... [Reply to comment]

salam brod BEN..
saya semakin suka cara kamu membebel...teruskan dan aku terus folow. Tq .

kella berkata... [Reply to comment]

hye En Ben,
saya tak segan silu amik award nih.. suka..! hehehe..
nak tengok kat sini ya!

http://kellazule.blogspot.com/2010/04/cedar-blogger-award.html

thansk so much..

Mata Hati berkata... [Reply to comment]

dah amik... comel sgt award ni..

http://fiverul.blogspot.com/2010/04/cedars-blogger-award.html

iema_z berkata... [Reply to comment]

nak amek tp segan..haha! =)

aneszailani berkata... [Reply to comment]

muka tak malu dah ambek..hehe..

http://aneszailani.blogspot.com/2010/04/cedars-spirit-from-lubnan.html

Ena berkata... [Reply to comment]

sy nak amik juge la award nie.. yerla sbg tanda persahabatan & sy sbg blogger baru lg nie..
tp lom wat n3 lagikk.. nanti dah buat sy bg tau yeh!.
Maceeehhh!! :)

Ena berkata... [Reply to comment]

hehehe..

sy dah amik award tu la en. ben.. hehehe.. tak malu kan saye.. x per la.. tetibe lak jd tak malu.. hhoho..

http://e-nawanisfan.blogspot.com/2010/04/cedars-blogger-award.html

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI