APA DAAAAA !!! - FULL

by - Januari 11, 2010

Kejadian ni berlaku kalau tak silap aku sebelum masuk tahun baru ari tu....pastu hari ni berlaku depan mata aku lagi dan aku baru faham puncanya..hehehhe..

Berlaku di stesen ERL Bandar Tasik Selatan , Cheras ..waktu tu lebih kurang dah nak masuk isya' ...selepas aku beli tiket untuk ke stsn Putrajaya , aku pun berjalan dengan lenggang kangkungnya menuju ke tempat stsn utama..

Depan aku ada dua orang perempuan berbangsa cina...dalam lingkungan 50'an gitu...diaorg jauh depan aku...diong gunakan lif untuk ke tingkat atas...manakala aku lak biasanya gunakan ekslator tetapi ari tu tak bergerak lak menatang tu..so aku tunggu la lif tu turun...

Yang dua orang cina tu dah masuk dah ...diorg tak tunggu aku...aku pun tak kisah la..sengih dari jauh...bermakna tak yah tunggu aku..entah dia paham ke tak pun , aku tak tau..

Seminit kemudian , pintu lif terbuka...kedua dua nyonya tu ada lagi dalam lif tu !!! Diorg seolah olah macam tak percaya..patutnya diorng tiba kat tingkat 1 tu..tapi tak ! lif bergerak tetapi mereka ditempat sama ! ....huhu...biar betul..

Aku pun masuk laaa....tekan bukan L1 ( level 1 ) ....lif bergerak ....huhu...sekaliiii.....

rupe-rupenyeeeeeeee......diorg tak tau...lif tu guna dua pintu..masuk depan , kuar belakang...diorng dok perati je pintu diorng masuk tu..hahahahha

Kejadian yang sama gak tadi..sewaktu aku g keje tadi..kat stsn tu..aku tgok ..ada satu mamat ni...tak sedar pintu lif dibelakangnya dah terbuka...dia ingat pintu depan...dok berdiri tercongok tunggu pintu terbukak !!! padahal dah terbukak pun belakang dia !! ..hahahaha..lawak tul laaa...

You May Also Like

2 comments

  1. cett...citer tergantung...gemo na,,.

    BalasPadam
  2. miahaha... lif alaf baru tue... kalo ak mgkin tggu utuk kali pertama, dan hnya bersedia utk digelakkan olh ashari pd masa tu, haha...

    BalasPadam