COVER LINE !

by - Januari 07, 2010

Selasa lepas...waktu , malam...kira yang aku dah sampai stsn erl tu kan...ala ..korang baca HARI INI DALAM SEJARAH AKU tuu...ni kira sambungan dari cita tu la...mesti korang tertanya samada aku berjaya atau tak naik erl tu..ehem..

Tengok orang laaa.....kalau berlari 100m dengan BOLT tu..aku kalah 10 minit dibelakang dia tau ! haa..bukan calang calang aku berlari wooo...hehehe..mesti la berjaya naik ...tapi dalam erl tu aku tercungap cungap la..peluh ?? jgn cita laa...menitis nitiiiss di dahi ku ini..

Sampai di stsn Erl Putrajaya , aku nampak wife aku dah sedia menunggu dalam keta..betul betul parking depan stsn...Awai beno la pulak...tapi bagus la..aku lapaq dah ni..

Bila dah dekat ngan keta , aku tengok keadaan kereta tu cam comot...Haih...kan baru je basuh isnin ari tu..tak sampai sehari kotor dah ?

Aku salah basuh ke ? Adoi ..ke lumpur tu pekat sangat...haih..sah sah nak kena antar dobi kereta ni...hiskhhh...buang masa je aku basuh...

Tapi bila aku semakin menghampiri...aku tengok org dalam kereta tu ...jeng jeng jengg...adalah..jeng jeng jenggg....LELAKI !!!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....aku salah keta lagiiiiii..tidakkkkkkkkkkkkkkk..terus aku membelok kiri...seolah olah nak terus ke jalan raya...

Cessss..mana wife aku neeeeeeeeeeehhhh...cepat la..malu dah niii...

Kebetulan wife aku pun baru sampai..aku lak dah berada di tengah jalan..seolah olah nak menyeberang..

Terus aku masuk dalam keta...dengan muka merah..malu !!! hahahahah....adoiii..aku kata dah..malam je aku jadi buta....

P/S : Kejadian ini hampir serupa dengan entri aku sebelum ini..sila klik

You May Also Like

2 comments

  1. hehehe.... lawak sungguh ler ending nyer.... ala buat muka selamba jer... sy pun pnh gak silap keta. nasib baik tak naik lg..... klu tak buat malu jer.... huhuhu....

    BalasPadam