NAK KATA AKU BUH BAJA , TAK JUGAK !

by - Januari 26, 2010

Baik punya memo aku dapat pagi ni..nun dari BPH....aku tak sangka lak rupanya rumput depan umah ni tuan penyewa kena jaga..ikut hati aku , cabut semua..pastu taruk rumput stadium aka rumput carpet tu...comey skit...

Aku bukan tak nak tebas tapi aku nak biar..mana tau berbuah nanti..leh gak makan..tak pun buat ulam..huhuhu..


Ni ha...aku ada 7 hari untuk tebas..neh..tunggu hari ke tujuh baru tebas ..hahahahaha

Mana bangla yang tebas rumput aku ari tu ekkk....upah dia jekk


lalalalalalalala.......

You May Also Like

10 comments

  1. rumput baru panjang camtu pun dah kena yer?
    klo kat cni, dah mcm hutan pun DBI tak wat pe2...
    Kat cni DBI yang tebas..

    BalasPadam
  2. tu yang pelik tu....tak tau sapa punya tanggungjawab sebenarnya...

    BalasPadam
  3. huhuhu belum jadi lalang lagi tuu.. hekhek

    BalasPadam
  4. fuhh,
    hebat tul
    diorg caring kat ko la kot..
    thehee...;p

    BalasPadam
  5. Aik ? Ada juga kes macam nie ?

    BalasPadam
  6. rumput yang menlalang kenkadang mengangu mata yang memandang... huh... jangan main mate...

    eh ape dah?? hehe

    kna bsabar ben.. dkat iklim kite nie rmput cepat naik, xde baje pun xpe..

    cadangan : cuba tanam pokok betik, mudah subur.. hasil pun ada hehe...

    BalasPadam
  7. tanam pokok mangga ke, cili ke, tanam petai pun ok gak kat situ
    erk888

    BalasPadam
  8. ekin...tu la..nak tunggu jadi lalang..hahaha
    student ....agaknya la kot..hahaha
    touyakaruma.....ada..kat sini macam macam adaa

    BalasPadam
  9. cabut je pakai tangan..baru leh exercise sikit..

    BalasPadam
  10. alahai... rumput takat buku lali pun dah kasi reminder??? gajah nk nyorok pun takleh lg. hehehe

    BalasPadam