APA KEHE NYA GAMBAR NI ?

by - Januari 27, 2010


Mesti ada yang tertanya..napa la mamat ni suka sangat tukar banner..hehehe...banner aku tu akan ditukar mengikut mood aku..kalau korang nampak banner tu cam sekarang , bermakna aku sedang dalam mood tenang..cool...kalau cam ari tu..gambar aku berdiri tengok ke arah nun tu , bermakna aku dalam keadaan ' tidak pasti ' ..kalau gambar gym tu..hehehe..sah sah la aku rasa aku kurus..hahahha

Aku suka tukar banner ni...sebab menunjukkan perasaan aku dan juga identiti aku...

Aku harap korang tak kisah la ek..hehehe..kang kata tah apa apa mamat ni..asik tukar jeekk...Mmg la blog aku tapi tanpa korang , sapa la aku kan...hehe...



Nak tanya ....setiap kali entri aku ni keluar , kalau korang baca ada tak rasa cam budak kecil yang menulis ?? Tu je ...hehehe..tqqqq

You May Also Like

6 comments

  1. hurm.....banner skrg xder "soul".... :-(

    BalasPadam
  2. Blogger pertama mempunyai hobi untuk menukar-nukar banner

    BalasPadam
  3. setuju...banner tu ada makna tersendiri....kalau banner pegang kamera maksudnya mood suka ambik gambor..hehe

    BalasPadam
  4. ady : aku vampire...tkde soul..hahahha
    touyakaruma : haaa...sejarah dah tercipta..hehe
    eq : nasib baik aku tak beli slr lagi..haha..kalau tak usung sampai ke gym !

    BalasPadam
  5. samala ben ngan saye...
    asal tak puas hati je tukar
    asal nampak cacat sikit cam ciput pun tuka
    tak kira masa, bila dan kenapa...

    yang penting ben, kite puas hati kan?

    BalasPadam
  6. mcm bdk kecik tulis??
    biase je..
    bg cikali suke stail santai camnie..
    kalo tk boring la.. dok mengadop comp nie tk tau pe nk bace..

    BalasPadam