INTERNET MEDAN PEMBIAKAN BAKA BAKA PENYANGAK !

by - Januari 14, 2010

- gambar hiasan..tkde kaitan dengan cerita

Erm...internet ni kalau disalahguna mmg meriahhh...meriah bagi penyangak penyangak yang tak berhati perut ! Terlampau banyak cara la nak menipu orang dalam internet ni..kat mana hati perut diorng pun tak tau la..

Mcm dalam suratkhabar ari ni ( aku pun tak ingat mana satu ) ..cerita pasal perempuan ditipu dek lelaki yang mereka kenali dalam internet...hurm....byk kes gini..susah nak cakap...bila dah kenal dalam internet..chatting...tengok gambar....ajak dating n bodi kena setting..haaa...baru sedar rupenya org yang berinternet ni ber'IQ' tinggi cuma salah digunakan...

Ada jugak yang berinternet , untuk buat bisnis...mcm mcm ..yang halal..yang haram..Yang halal , alhamdulillah...yang haram ? pigidaaahhh !!! ..cuma aku pelik ada jugak yang tertipu..nak cepat sangat kaya ..dapat la....terus kayap...

Ada jugak yang berinternet ni mempunyai split personaliti....dalam erti kata lain , nampak 'ok' tapi 'ko'...bila chatting , ok jee..kenal berbulan bulan lamanya...gambar berpuluh keping dah bertukar .. bersms lagi..call ari ari ..tapi bila ajak jumpa ?? ada jee alasan...camana tu ? mintak alamat...diberinya..tapi bila dicarinya....tak wujud ? adehhhh...spesis alien cam ni pun wujud ke ? siap ada yang buat drama....dapat sakit la..nak mati esok lusa la...ada penyakit itu ini..ayoooooo....apa kes nehhh ..bukan satu kes dua kes..aku rasa banyak kes cam ni..

Ni ada satu lagi..pagi tadi..ada sorang kawan aku kat fb..laki..dia cerita kat aku yang dia baru tersedar yang dia kena tipu ...bukan skit beb...leh buat modal nikah 3 sekali gus tu !!! hahahha

Dia kata dia dah kawan lebih ...ermm...berapa lama ek...tapi lama la gakk...dia kata dah cam bercinta...erk.....ke bercinta ? neh...mana mana la..tapi dah bercouple la...siap bergambar gambar gitu laa..ala ye la..orang tengah hangat bercinta..semua bergambar..hahaha...permulaan ok la...

Pastu nak dijadikan cerita , perempuan ni mula la mainkan peranan dia..cerita la yang dia dalam keadaan susah..nak makan pun takde duit..keluarga susah...kawan sorang ni , dengan rela hati bagi la pinjam duitttttt..sikit ..sikit..skit...tau tau banyak...tak tau la demi cintaku pada mu ,semua sanggup....

Diceritakan lagi la...perempuan ni memula baik giler la..bertudung gitu semua la...huhu..tu agaknya pakcik berkonan kot..huhu...sori ek..tu den tambah je...heheh...

Tapi kawan ni tetap la mintak duit dia kan..dah kata pinjam ..kena la bayar ..kawan sorang ni lak dah la takde pertalian ngan Bill Gates mahupun Datuk K ..hehehe..maknanya bukan orang kaya la gak..pandai pinjam pandai la bayar ..adeh..Bila dia minta, ada je alasan dia ..huhu...

Tau tau je kan..ari ni je kan...kan kan...haaaa....iskh..perempuan dah delete dia dari sosial network tu..waaa..siap block tuu , wa cakap lu...hahahaha..kawan ni tensen arrr....si perempuan ni , siap bagitau semua kawan dalam sosial network tu , yang kawan ni syok kat dia..hahaha..tak pasal pasal kawan ni dpt malu..hehehe..camana tu ?? korang ada cadangan atau sebarang komen ?

Aku dah bagitau dah dia camana nak clearkan nama dia...hehehe...sian..mcm mcm...ni kes perempuan tipu laki...unik lagi canggih...laki tipu perempuan , berlambak sangat...dah jadi kes sampah dah pun..huhu..macam macaammm laaaa...

You May Also Like

8 comments

  1. itu adalah gaya hidup org yg pengecut n gler nak kaya cara mudah....sbb dia lupa bumi ini adalah bulat!!!bila2 masa dia leh terjelepok jatuh xbangun2!!!

    BalasPadam
  2. hahaha...repot kat polis jer la.
    ala, bole jer carik pompuan tuh. kat cyber security kalau tak silap

    BalasPadam
  3. ish3... adaka patut cam gitu.. manusia ni trlalu nk mgejar urusan duniawi smata2.. jarang plak dgar ppuan brjaya mgodai llaki dlm urusan camni biasanya lki lebih arif, msti cinta sejati yang suci lg murni ahaaak! ^_^)

    BalasPadam
  4. haha.. jadi kite bloggers ni bukan org yg berinternet setiap hari ke? :P

    BalasPadam
  5. ini pon tkde kaitan dengan cerita...
    tukar kaler nampak..gambo zaman bile pulak tu yg x de kaitan dengan cerita?

    BalasPadam
  6. kalau aku, ambik pic awek tu buat photoshop. hahaha./ biar sama malu.

    www.pengeRindu.com

    BalasPadam
  7. adoi macam2 a skang ni..kalu semua orang leh nampak neraka n syurga dpn mata sendri mesti diorang tak berani nk wat jahat.. ^_^

    BalasPadam