TIPS PEREMPUAN NAK TACKLE LELAKI ? RAHSIA KERAJAAN WANITA !

by - Januari 28, 2010


Mak aihh...tadi entri lelaki tackle perempuan baek...skang dah terbalik ?perempuan nak tackle lelaki lak ?? .. perigi cari timba ? boleh ke ? ..kalau perigi tu ada kaki , apa masalahnya dia nak g cari timba kan...masalahnya cuma bila perigi tu berjalan g cari timba , korang lak lari lintang pukang ! haaa...tau pun takutttt....

Perempuan ni...penuh dengan perasaan malu...itu bagi yang anak dara nun kat sekolah rendah ...bagi yang dah masuk menengah ni aku tak rasa ada dah malu tu ..lebih lagi yang sekolah campur ni..kalau ada pun , leh kira ngan jari laa...ramai mmg ramai tapi yang betul betul pemalu...spesis kalau lelaki datang tegur tu , muka terus merah ..haaaaa..spesis ni la yang susah nak cari....Spesis kalau lelaki datang tegur , dia lak lebih lebih...spesis ni berlambak dah di pasaran..

Ok ok ..aku tamo hina sapa sapa kat sini ..sapa laa aku ....kannn...sat sattt..nyanyi sat..sapa laa akuuu..tanpaa cintammuuu..bagaiiii ....ok ok...sambung....tak kira sapa la..semua wanita ada hati dan perasaan......ni la topik perbincangan kita , perempuan meminati lelaki secara diam ...hehehe..i likeee.. erk..ok ok..sambung ...

Camana seseorang perempuan tu nak meluahkan perasaannya pada seseorang lelaki yang dia suka ? ...PERINGATAN !!!! PASTIKAN LELAKI TERSEBUT ADALAH BUJANG TRANG TANG TANG !!! BUKAN LAKI ORANG ( cam aku ni ) ,TUNANG ORANG mahupun KEKASIH ORANG ( yang ni boleh kot )..hhaahaha...adeh..ada gak aku kena baling ngan selipar nanti...huhu...

Susah sini...terlalu banyak konflik...camana nak pastikan lelaki tu bujang ? laki orang ? duda ? tunang ? anak teruna ? atau kekasih orang ? haaaa...aku bagi tips camana nak tau ....hehehhe...

Anak teruna ni ....yang tak penah ada kekasih..cam anak dara gak...dia punya maluuuuuuuuuu tak hengat...cuba la borak ngan dia..pandang tepat mata dia..haaa..sah sah dia jadi malu..tak tau nak pandang mana....kalaulah rambut dia panjang , sah sah dia pintal pintal rambut dia..huhu...

Kalau anak teruna tu selamba jeee ? sah sah dah takde teruna...hahahahha...guwau laaaa....itu bermakna lelaki berkenaan dah ada ramai kawan perempuan atau dah biasa berkomunikasi dengan perempuan...so camana nak tau ?

Laki orang ? hehehe..ni lagi mudah....dia kalau tengok perempuan muda , macam nak makan orang ...tenung cam leh tembus pakaian perempuan tu ..haaaa..PERHATIAN !! Aku tak tergolong dalam gini sebab aku rabun...hahahaha..selamat siut..hahahah..baik punya alasaaann...
Pastu bila bercakap , penuh dengan kata kata manis....madu pun tak semanis kata kata laki orang ni...bukan apa ...pengalaman beb....setakat pantun dua kerat , tutup tinga pun leh buat arrr...Gaya pun kalah orang bujang wooo....Tu belum senyum lagi ! haaaa...pastu bila bercakap...mesti asik nak tersengih...nak goda sebenarnya tu..hahahaha..pecah tembelang ....

Tunang orang lak ?? ...Spesis lelaki cam ni...mmg bahaya...lagi bahaya dari laki orang ...kenapa ? sebabnya ialaaahhh...silap silap korang hanyalah pelabuhan sepi...singgah sebentar kemudian belayar pergi...janji manis dia lagi besh dari laki orang ...."tak pe , nanti i dah nikah , i kawin ngan u lak...u tau kan i terpaksa kawin ngan dia ...bukan i nak...tapi parents i yang suruh " ..padahaaallll dah sekolah tadika dah bercinta !! tak pasal pasal mak bapak dia yang dipersalahkan !! ...haaa...tapi ada gak perempuan sengal..percaya n sanggup tunggu !! ..aku pelik laaaa spesis ni !....leh caya ngan lelaki berlidah iguana ni ? perghhhh...

Boyfriend orang ? hehehhe...ni satu lagi..tak cukup satu ! nak gak pasang cawangan ! Gaya ala ala romeo must die....tapi tak la teror berlawan cam si romeo tu...bila nampak gf 1 , kecut segala yang boleh dikecutkan !! haaaa..penakut..hahahaha...jantan jantan...camana nak kenal laki ni dah ada bf ?? korang check wallet dia ...pastikan dia mudah dihubungi 24 jam...hehe...jenis ni pandai !! memperuntukkan masa masa tertentu untuk cawangannya yang lain....siap ada jadual waktu tu wa cakap luuu..masa sekolah dulu pun tak simpan jadual waktu gitu haaa...hahahaha...

Ok ...ni satu tips untuk kenal semua makhluk makhluk perosak ni...pertama .handphone....kedua wallet ...ketiga pakaian...ke empat , waktu ...

Handphone....pastikan dia guna satu jeeeeeeeeeeee.....kalau dia guna dua ? huhu....mmgg..ada kata guna alasan business....ok ok...tak peee...korang amik dua dua tu...on kan malam malam...masa dating tu ( bagi lom kawin ) letak atas meja....atau dua dua korang pegang...heheh..mengelabah tak ??? ... bagi yang dah kawin lak ??? on kan...letak kat bawah katil korang...haaaa...ada bran ke tak ??

Wallet..cam aku kata tadi....check..ada tak gambar perempuan dalam tuuuu...kalau la ada n dia bagi alasan tu gambar anak sedara , adehhh ...kalaulah korang percaya , aku tak tau nak kata apa la..sesungguhnya anda antara wanita mempunyai hati suci murni ...

Pakaian ? hhehehe..senantiasa kemas ..bergaya....kalau bujang ? hehehe..korang leh check..korang leh tau...mmg kemas..tapi ada kalanya stokin sebelah lain sebelah lagi lain...bau masammmm...seluar ? haaa..kadang kadang seminggu suar tu jeeee....baju kemeja ? dok berulang yang tu tiap tiap minggu...iron lom tentu kemas tuuu...rambut ? hehehe...kalau bangun awal , smart la...kalau lambat ? ala ala alleycats....kalau dah kawin , sah sah isteri jaga kannn..haa..

Waktu ? hehehe..ni best....berjuta alasan....OT...MEETING...ada discussion ...malam malam lak ...ada perjumpaan umno lak...tak pun jadi sukarelawan jaga taman perumahan laa....tak pe tak pe..korang bagi mukaa dulu....pastu ...satu hari tu ..korang kata la...abang , nak ikut ...boleh ke tak , saya tetap nak ikut !!!! hhehehhe....kalau dia bagi tu...ok la..mmg betul..kalau tak ??? huhu...pkkan kata kata NABIL tu..

Mak aih..aku lari tajuk ni....hehehe..TIDAK SAMA SEKALI..itulah tips tips nak tackle lelaki...pastikan lelaki tu bujang....tengok dia ....senyum...dah...sekali senyum je....senyum tu skit je laaa..jgn senyum cam nak rogol laki tu lak !! ala ala lembuttt jeee..ayu gituuu..haaa...

Bila dia perasan korang senyum kat dia ....kalau dia berminat..dia balas...kalau dia balas ....bermakna...harapan tinggi laaa...

Langkah seterusnya...Pastikan kat mana port dia selalu g makan tengahari ...ajak ajak member makan kat situ...tu kalau yang kerja berhampiran..kalau yang guna public transport cam lrt / erl / bas ( cam aku jeee guna semua ni ) ...korang pastikan kul berapa dia selalu ada ...bila tunggu transport berkenaan , korang g la berdiri tempat dia selalu berdiri..tapi pastikan la korang datang awal ...

Ingat ni !! LELAKI mudah tergoda dengan bauan ...perfume !! perfume akan membuatkan dia teringat sampai .....esok...hehehe...rambut tu selalu bershampoo ..haaaa...ada paheee ? Goda dulu...baru dia akan berani mengeluarkan kata kata bila dia dah tak tahan..haaaa...

Ok....panjang beno ni...tengok la..ada masa nanti , aku sambung lagi..tu pun kalau ada sambutan mengalakkan dari para wanita ...ahaksss..

Amaran untuk lelaki ! Kalau datang perempuan cam ni ...luah perasaan kat korang , dinasihatkan lari sekuat kuat hati...
Bukan apa...takut korang bankrupt je nanti !!!!! Kaki shopping nehhh

You May Also Like

11 comments

  1. hik hik.. best gak baca, pengalaman baru ni. bkn nak ckp aku xde awek sblm ni, pnh ada tp entahlah xreti ah nak cakap ape.

    BalasPadam
  2. bro...citer la lgi...............
    nk bc lgiiiiiiiiiiii.....

    BalasPadam
  3. heheh...cite ni shopaholic =p tp pelakon die comel...=p
    ok,pasni kene senyum manes2 =)

    BalasPadam
  4. Eeuuuu...ye ye je..harap2 berjaye la ye sesiapa yang ikut tips ni..ke indirecly awak nak kasik tips ni pada kakak kesayangan awak???hehehe..

    BalasPadam
  5. terbaik lah ben....bab masa 2 sy sokong sngt2....dgn hp..

    BalasPadam
  6. hello..i shopping dwet sendiry taw!miss independent ok :)

    BalasPadam
  7. hahahah... yg penting saya bukan kaki shopping! memang selamat la harta lelaki yang jadi pasangan saya..

    jangan plak harta saya yang di'SELAMAT'kan dek lelaki dh laa..haha

    BalasPadam
  8. nmpaknya rahsia kerajaan wanita telah didedahkan hohoho

    BalasPadam
  9. mn smbungn ni?? hahaa....tips berguna! betul lah tu

    BalasPadam
  10. Wow. Menarik sekali artikel ini. Sampaikan ada kerajaan wanita. (Ps: Kidding ) ;D


    Perkongsian: 5 Rahsia Penting Lelaki

    BalasPadam